فرمانده سابق یگان امیرالمومنین (ع) سپاه حفاظت ولی امر گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین حرکت را در تاریخ ایجاد و برای نخستین بار تفکر اسلامی را زنده کرد و اسلام را در مقابل تفکر کمونیسم و کاپیتالیسم قرار داد.
کد خبر: ۹۴۰۷۷۲۷
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار اصغر صالح، فرمانده سابق یگان امیرالمومنین (ع) سپاه حفاظت ولی امر امروز در گردهمایی بصیرتی سیاسی سپاه ناحیه امام هادی (ع) که با حضور پایوران و سربازان در حسینیه این ناحیه برگزار شد، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) چند پیشگویی کرده بودند که همه آن ها محقق شد. با پیروزی انقلاب اسلامی، انفجار نور عظیمی اتفاق افتاد که دو ابرقدرت را تحت الشعاع خود قرار داد.

وی مطرح کرد: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین حرکت را در تاریخ ایجاد و برای نخستین بار تفکر اسلامی را زنده کرد و اسلام را در مقابل تفکر کمونیسم و کاپیتالیسم قرار داد. دشمنان ما تمام منافعشان در کشور ایران قطع و موج بیداری اسلامی وارد کشورهای اسلامی شد. اکنون در کشورهای اسلامی دیگر نظریه شیعه و سنی مطرح نیست، همه به یک چیز فکر می کنند و آن هم اسلام است.

فرمانده سابق یگان امیرالمومنین (ع) سپاه حفاظت ولی امر بیان داشت: اینکه امام خمینی (ره) فرمودند این امت از امت زمان پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) بهتر هستند برای آن است که مردم آن زمان پس از غدیر خیانت کردند و به فرمایش پیامبر اسلام (ص) جامه عمل نپوشاندند اما این مردم همچنان پای نظام و ولی فقیه خود ایستاده اند.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ خواصی بودند که خیانت کردند، ادامه داد: مردم همیشه پیرو بزرگان جامعه هستند و هر زمانی که آن ها به بیراهه بروند مردم نیز به بیراهه کشیده می شوند همانگونه که در صفین اشعث گفت ما می توانیم مذاکره کنیم و به همین دلیل نیز خواستند حضرت علی (ع) با معاویه مذاکره کند در صورتی که مالک اشتر با خیمه معاویه فاصله زیادی نداشت.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها