همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) از سوی استاندار و نماینده ولی فقیه در استان مادران معزز سه خانواده دو شهیدی در یاسوج مورد تکریم قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۴۰۷۷۱۱
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد و آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یاسوج به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) با حضور در منزل خانواده‌های معزز شهیدان" جعفر جمشیدی و نظر جمشیدی"، شهیدان " منوچهر و حیدرقلی آناهیده" و شهیدان" جعفر و مهدی پیشوا" با مادران معزز این شهیدان دیدار کردند و آنها را مورد تکریم قرار دادند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: شهیدان همواره زنده هستند و یاد و خاطره آنها هدایتگر راه ما است.

سید علی احمدزاده افزود: خانواده‌های شهیدان، جانبازان، به ویژه مادران و همسران آنان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی تکریم خانواده‌های معزز ایثارگران و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان را وظیفه همه مسئولان دانست و افزود: برای رفع مشکلات خانواده‌های شهدا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

استاندار قول مساعد داد که مبلغ یکصد میلیون تومان برای حسینیه شهیدان پیشوا اختصاص داده شود.

استاندار خاطرنشان کرد: هر خانواده شهیدی که مشکل مسکن داشته باشد با نظر بنیاد شهید پیگیری خواهیم کرد.

 

{$smarty_live_blogتکریم مادران دو شهیدی در سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)تکریم مادران دو شهیدی در سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)تکریم مادران دو شهیدی در سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)تکریم مادران دو شهیدی در سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)تکریم مادران دو شهیدی در سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)تکریم مادران دو شهیدی در سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)تکریم مادران دو شهیدی در سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)

ارسال نظرات