خبرهای داغ:
با حضور آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین صورت گرفت؛
با حضور آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، از کتاب «مثبت۳» رونمایی شد.
کد خبر: ۹۴۰۷۷۰۶
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در آئین رونمایی از کتاب «مثبت۳» که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین موسوی نویسنده کتاب برگزار شد، اظهار کرد: انقراض نسل یکی از عذاب های الهی است و ظلم و فسق و فجور زمینه‌ساز عذاب الهی است.

وی تصریح کرد: گاهی شبهه را مطرح می کنند و می گویند فلان کشور بی دین خیلی متقی هستند که این بلا سرشان نمیامده؟ پاسخ این است که آنها مسلمان نیستند و تحت تعالیم الهی نیستند و خدا آنها را تحت پوشش قرار نداده است.

امام جمعه قزوین بیان کرد: خداوند فرموده اگر کافران کار خوبی کنند همین دنیا جوابشان را می دهم که بعد از آن بدهکارشان نباشم و اگر به ایمان مومنان لطمه ای وارد نمی شد، کاری می کردم که سقف خانه هایشان نقره باشد و به همین خاطر نباید جامعه دینی را با جوامع دیگر مقایسه کنیم چرا که در جامعه دینی نفاق و دروغ بسیار ویران کننده است و برکت را از بین می برد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: خداوند فرموده رزق شما تنها دست خداست و تاکید می کند به خاطر ترس از فقر فرزندان خود را نکشید، باید این مهم را در جامعه تبیین کنیم که فرزند برکت است و برای تبیین این معنا علاوه بر تشویق های مالی، زیرساخت های ایمانی و اعتقادی را نیز تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خضری دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان، آقای مهدی مدرسی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین و خانم کبری علیخانی مدیرکل بانوان استانداری قزوین نیز در این مراسم رونمایی حضور داشتند.

گفتنی است کتاب «مثبت۳» با هدف گفتمان‌سازی پیرامون مسأله مهم جمعیت در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب منتشر شده است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها