معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار؛

برنامه‌های دهه فجر با محوریت مردم برگزار می شود

معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استاندار ،در ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: برنامه‌های دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی با محوریت مردم برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۰۷۷۰۵
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جعفر مردانی در اولین نشست استانی هماهنگی ستاد بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با تسلیت وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها، اظهار داشت: تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، نفش محوری امامین انقلاب اسلامی برای مردم و به ویژه نسل جوان از اهداف تشکیل کمیته‌های ۲۶گانه ستاد بزرگداشت دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی است.

وی گفت: ایام‌الله دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی یادآور ایثار،از خودگذشتگی و جانفشانی ملت بزرگ ایران در شکست حکومت استبداد به رهبری امام خمینی (ره) است، تجلیل از پیشگامان این نهضت باید در دستور کار قرار بگیرد و عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی برای عموم مردم تبیین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: حضور منسجم و گسترده آحاد مردم در صحنه های مختلف، رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود و شاخصه‌های مردمی بودن مسئولان، ساده‌زیستی، اخلاص، کار جهادی و تلاش برای رفع محرومیت عامل تدوام انقلاب اسلامی است.

مردانی، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدت ۴۳ سال گذشته را از دیگر اولویت‌های کمیته‌های ستاد بزرگداشت دهه ی مبارک فجر عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته با وجود فشارهای اقتصادی و اعمال تحریم‌های ظالمانه توانسته‌اند در اوج اقتدار ملی و بین‌المللی پا برجا بماند و در تمامی حوزه‌های سیاسی، نظامی، علمی و پزشکی به موفقیت‌های قابل قبولی دست یابد که لازم است این دستاوردها به خوبی تبیین شود.

وی اظهار داشت: مدیران و مسئولان کمیته‌های ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی باید اهداف تعیین شده را دنبال کنند، تببین ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در بین مردم به‌ویژه نسل جوان، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، تبیین دشمنی‌های استکبار جهانی، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تقویت وحدت و انسجام در جامعه از جمله مهم‌ترین این اهداف است.

وی گفت:با توجه به نیاز جامعه به وحدت، انسجام، همدلی و برادری در برابر هجمه‌های بدخواهان باید تمامی برنامه‌ها در دهه ی فجر در راستای امیدآفرینی،ایجاد اعتماد و تقویت روحیه نشاط و شادابی تنظیم و برگزار شود.  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اظهار داشت: اقشار مختلف مردم برای تجدید میثاق با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب پای کار هستند و از انقلاب و نظام اسلامی صیانت می کنند، برنامه‌های ایام‌الله دهه ی مبارک فجر هم با محوریت مردم برگزار خواهدشد، برگزاری برنامه‌های این ایام را به اعتبار گره نزنیم، دستگاه‌ها اجرایی دارای اعتبار فرهنگی هستند،از این اعتبار برای این برنامه‌ها  استفاده کنند.

مردانی با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا در طول دو سال و محدود شدن بسیاری از برنامه‌ها در این مدت، گفت: با توجه به بهبود شرایط کرونایی باید تلاش کنیم برنامه‌های این ایام به بهترین نحو ممکن با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی بر فعال شدن کمیته‌ها و کارگروه‌های شهرستانی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید و اظهار داشت: دستگاه‌های همکار در هر یک از کمیته‌ها نیز باید هر چه زودتر نسبت به معرفی نماینده تام‌الاختیار خود در هر کمیته اقدام کنند تا انسجام مطلوب‌تری در برنامه‌ها و فعالیت‌ها شکل بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، به فضاسازی ایام‌الله دهه ی مبارک فجر در سطح شهرها و روستاها اشاره کرد و گفت: متولی فضاسازی در شهرها شهرداری و در روستاها دهیاری‌ها هستند که با مشارکت اقشار مختلف مردم ، ادارات، کسبه و بازاریان، هیئات مذهبی، مساجد و نیروهای مردمی به نحو مطلوب و شایسته انجام خواهدشد.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،خیر مقدم گویی و تشریح برنامه های ایام الله دهه ی مبارک فجر توسط رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری و اعلام نظر و پیشنهادهای شرکت کنندگان در این نشست از دیگر برنامه این روز بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار