رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان؛

برنامه‌های دهه فجر امسال متفاوت‌تر برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، گفت: امسال برنامه‌های دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی متفاوت‌تر از سالیان قبل برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۰۷۷۰۰
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ موسی انصاری در اولین جلسه ی استانی هماهنگی برنامه های دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی، با تسلیت وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها، اظهار داشت: دشمنان در تلاشند تا بین مردم و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی شکاف ایجاد کرده و همچنین با ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی، دستاوردهای این نظام الهی را کمرنگ کنند،باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته برای مردم  بویژه نسل جوان تبیین شود.

انصاری به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و حضور دانش آموزان و دانشجویان در فضاهای آموزشی پس از وقفه ایجاد شده در اثر شیوع کرونا نیز اشاره کرد و اظهار داشت: لازم است از فرصت ایجاد شده به عنوان یکی از مهم‌ترین کانون‌های ارتباطی با نوجوانان و جوانان برای تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نحو مطلوبی استفاده شود، نسل جوان، دوران به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به صورت عینی ندیدند و به شدت مورد هجمه دشمنان در فضای مجازی قرار دارند از این رو لازم است در دهه ی مبارک فجر از تمام توان و ظرفیت برای اغناسازی جوانان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۶ کمیته برای برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است، گفت: کمیته ورزش و جوانان، کودک و نوجوان، زنان و خانواده، امور مساجد، امور ایثارگران، قرآن و هیئات مذهبی، قوه قضائیه، فضاسازی و تبلیغات شهری، روستایی و عشایری، کارگری و کارآفرینی، بسیج، دانشجویی، دانش‌آموزی، همیاری و سازمان‌های حمایتی، فرهنگی، اصناف و بازاریان، حوزه و روحانیت، هنر و هنرمندان، صنایع، بانک‌ها و موسسات اعتباری، سلامت و درمان و امنیت و انتظامات به عنوان تعدادی از کمیته‌های شکل گرفته در ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی می باشند که تمامی برنامه‌های این ایام فرخنده مردمی برگزار خواهد شد و هیچ‌گونه اعتبار دولتی برای این برنامه پیش‌بینی نشده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  استان با تأکید بر اینکه باید فضاسازی متناسب با ایام دهه مبارک فجر در شهرها و روستاها انجام شود، توضیح داد: کمیته نظارت و بازرسی از نحوه عملکرد کمیته‌ها تشکیل می‌شود و به‌صورت میدانی در شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

انصاری به نور افشانی شب پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: نورافشانی شب ۲۲ بهمن‌ماه توسط نیروهای مسلح سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه اسلام و نیروی انتظامی استان در مراکز شهرستان‌ها انجام خواهد ‌شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: پروژه‌های عمرانی نیز در قالب برنامه‌های دهه ی مبارک فجر به‌عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی افتتاح می شود.

انصاری، از شعب بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری، ادارات و نهادهای انقلابی و کسبه و بازاریان خواست: در زمینه فضاسازی شهری در این ایام همکاری بیشتری با مجموعه شهرداری داشته باشند.

وی از مسئولان کمیته‌های خواست برنامه‌های اجرایی به همراه موارد پیشنهادی را تا دوم بهمن‌ها به شورای هماهنگی تبلیغات ارسال نمایند.

ارسال نظرات