خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه امروز هسته های مقاومت در دنیا حرف اول را می زند، گفت: جبهه مقاومت از مرکز ایران و ولایت فقیه سرچشمه می‌گیرد و در منطقه قدرت نمایی می‌کند و آثارش را در خود کشورهای غربی مشاهده می‌کنید.
کد خبر: ۹۴۰۷۶۷۵
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی امروز در دیدار سرمربیان حلقه های صالحین سپاه شهرستان نهبندان ضمن تسلیت رحلت حضرت ام البنین(س)، گفت: حضرت ام النیین (س) اسوه خاندان شهدا است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: بنده خاطرات شهر نهبندان که مدتها آنجا در خدمت مردم بودم و افتخار نمایندگی مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی را داشتم فراموش نمی کنم، امروز هم از دیدار شما بهره مند شدم.

وی افزود: حضرت ام البنیین (سلام الله علیها) به حق اسوه ای خاص بود، در تاریخ دارد که مقام ایثار و مظلومیت این بانو به گونه ای بود که مروان حکم که قلبش از سنگ سخت تر بود وقتی عبور می کرد و این بانو را در آن شرایط می دید اشک میریخت، این مظلومیت چقدر باید تأثیر گذار باشد؟

وی در ادامه خاطر نشان کرد: شهدای این خاندان و برادران امام حسین (علیه السلام) خود را خادم امام حسین (علیه السلام) می دانستند همچنان که مادرشان حضرت ام البنبن (سلام الله علیها) خود را خادم حضرت زهرا (سلام الله) می دانست، این بانوی بزرگوار قبرواره هایی به نام فرزندانش ساخته بود و به هر یک از آنها اشاره می کرد و با آنها حرف می زد اما در نهایت می گفت دل من برای آقای شما  حضرت سیدالشهداء می سوزد، این مقام ایثار است که شهدای خود را مقدمه می شمارد و آن ذالمقدمه و هدف اصلی را وجود مقدس حضرت حسین (علیه السلام)  میداند، انشاءالله که از فیوضات آنها برخودار باشیم .

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، ابراز داشت: شما، ایثارگران، شهدا، خانواده شهدا هزینه کرده اید به نسبت به دستاوردی که البته لایه پنهانش خیلی پنهان است به این معنی که فهم این موضوع برای امثال بنده سخت است که بفهم و بندانم که نقش انقلاب در جهان چه بوده است این خیلی دقت و تحلیل کافی لازم دارد، بله از بسیاری از فیوضات لایه آشکار انقلاب همه خبر دارند اما لایه پنهانش چیست؟

وی افزود: وقتی انقلاب شد یک دانشجو که در خارج از کشور درس می خواند و آدم با ذوق، قریحه و هوشیاری بود نامه ای به حضرت  امام خمینی (ره) نوشت که البته به مطایبه شبیه تر بود اما خواست مطلب را منعکس کند که به هر حال به امام نوشت که این انقلابی که شما انجام دادید به گونه ای است خود شما هم نمی دانید چه کرده اید.

امام جمعه بیرجند، اظهار داشت: آن خطر عظیمی که این انقلاب از کنار گوش جامعه بشریت رد کرد برای همه کس قابل فهم نیست، فرد وقتی می تواند به اینها توجه کند که از برنامه های گذشته و آینده استعمار اطلاع کافی داشته باشد، ایالات متحده آمریکا حکومت سفیدپوستان اروپا و سوابق ننگین فرانسه، انگلیس، آلمان و غیره است، ایالات آمریکا اروپایی هستند.

وی ادامه داد: حالا گذشتگان آنها در مسئله اندولس طرح و برنامه ای را اجرا کردند که تمدن بزرگ اندلس آنقدر عظیم بود که بعد از سقوط اندولس از قول خود کارشناسان اروپایی این جمله که در ذهن من است می گویند سقوط اندولس مسلمان  ۵۰۰ سال تمدن دنیا را به عقب انداخت.

وی خاطر نشان کرد: آن ها در نفوذ فرهنگی و فساد در جامعه اسلامی انواع و اقسام امتیازات گرفتند، از کارهای فرهنگی، از اعتیاد به مواد مسکر و شرابخواری و فحشا و منکرات، آنها حتی از زنان و دختران مسیحی به عنوان باغ های ملی استفاده می کردند و بالاخره آن فساد را در جامعه رواج دادند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، بیان کرد: بعد از آن که آن نماز شب خوان ها به افراد فاسد شرابخوار و بی نماز تبدیل شدند این را به موقع سنجدیدن و حمله نظامی کردند و مسلمانان را قتل عام کردند، آن ها حتی کودکان را با شمشیر دو نیم می کردند، این یک تز عملی است افسانه نیست، این قضیه در ۶۰۰ سال قبل انجام شد.

وی ادامه داد: تا زمانی که انقلاب انجام شد اذان تعطیل شد و از مساجد به عنوان گردشگری استفاده شد، اروپایی هایی که از اروپا به خاک آمریکا رفتند و دروغ هایی را ساختند و برای جریان کشف کریستف کلمب افسانه ساختند و در کنار آن دروغ هایی را ساختند این ها به آمریکا که قبلا هم شناخته شده بود تحت این عنوان ورود پیدا کردند و از نظر تعداد، مختلف هستند کمترین آن ۶۰ میلیون گفتند اما ۸۰ الی ۱۰۰ میلیون آمریکایی با شرایطی که فراهم کردند مردم سرخپوست آمریکا را قتل عام کردند و روی قبرهای آنها ایالات متحده آمریکا را ساختند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: آنها همین خواب را برای کشورهای اسلامی و آسیا دیده اند، طرح و برنامه ای که آنها در فلسطین پیاده کردند به عنوان یک مقدمه بود و طرح و برنامه ای که در غرب آسیا و آفریقای جنوبی پیاده کردند تز همان برنامه های قبلشان است، کیفیت شروعشان به همان مفساد اخلاقی و فرهنگی بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی، بیان کرد: گلدیسون مسیحی قرآن را سر دست گرفت و در مقابل لوردهای بریتانیا گفت ما باید بر دنیا مسلط بشویم تزش هم که پیداست اما یک مانع داریم و آن مانع قرآن است و باید آن را از سر راه برداریم، البته و صد البته که جمع کردن این مجلدات قرآن در سطح جهان محال است و ما به آن کاری نداریم بلکه ما باید فرهنگ، عقیده و اخلاق قرآن را از جامعه بگیریم تا مسلط بشویم.

وی ادامه داد: پایگاه های نظامی و سلطه آن ها در قاره آفریقای جنوبی و در غرب آسیا هم در فلسطین با تصدی صهیونیست ها که توسط انگلیس آن ها را در آنجا کاشت  و خود انگلیس هم پیداست از سوابقی که در ایران و شبه قاره هند از قبیل توسعه مواد مخدر، سرگرم کردن مردم به فحشا و حرام خوری داشت، این یک تز کاملا حساب شده بود و اگر چنانچه این انقلاب به وجود نمی آمد آنها با این سلطه ای که داشتند همراه با قدرتهای نظامی سلطه فرهنگی، تبلیغاتی و جنگ های روانی تمام جهان را می گرفتند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: آن ها موقعیتی داشتند که در هر جایی از کره زمین  نیروهایی را می کاشتند و به وسیله آنها بر مردم حکومت می کردند و اگر چنانچه در میان مردم حرکتی جنبشی سیاسی بر خلاف میل آنان به وجود می آمد فقط همین بس بود که اعلام شود ناو آمریکا به سمت آن کشور حرکت کرده هیچ لزومی نداشت که آنها  وارد صحنه عملی بشوند تا آن ناو آمریکا نرسیده آن سیستم عوض می شد و آنچه خواسته آنان بود  انجام می شد ما با این مواجه بودیم و ملاحظه می کنید که شرایط به گونه ای بود که ترس و وحشت و خودباختگی در جهات مختلف وجود داشت.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی ، بیان کرد: شش کشور عربی که در آن موقع هر کدام دم از یک استقلال می زدند، به خاطر دارم مصر آن موقع در زمان جمال عبدالناصر بود که کلی مدعی بود اما شش کشور عربی با اسرائیل درگیر شدند و ظرف شش روز همه آن کشورها شکست خوردند این ها نشان از این میداد که دنیا در کف قدرت آنها گرفتار است.

وی افزود: این لطف خدا بود، آنچه امام(ره) ما فرمود که این انقلاب معجزه الهی بود و الا نصف کره زمین را که کمونیست ها گرفته بودند و کمونیست را همین استکبارگران ساخته بودند، کارل مارکس یک بچه یهودی است که اصلا کاره ای نبود، امام خمینی(ره) با آن لهجه زیبایش چه عالی  فرمود که شوری را هم آمریکا بازی داده است و به تعبیر شهید آیت الله مطهری نصف کره بلوک شرق که کمونیست بود  و نصفش لیبرال غرب بود اینها نقش داشتند مثل دو بال قیچی هستند که اسلام را قیچی کنند اما پر و بال کمونیست را غربی ها خیلی خوب می توانستند بزنند و نابودش کنند کمونیستی که بعد از ۷۰ سال و پیشرفت های مختلف هنوز محاسباتشان را با چرتکه انجام می دادند در عین حالی که از نظر نیروی هوا و فضا کلی جایگاه داشتند اما ناهمگون بود.

وی ادامه داد: استکبارگران با طرح و برنامه های خود به هیچ کشوری اجازه نمی دادند و نمی دهند که مستقل باشد، در ایران از زمانی که رضاخان پلید و قبل از او که سلطه ای که بر قاجاریه داشت اروپایی ها نفوذ داشتند، مرحوم امیرکبیر را چه کسی شهید کرد؟ همین اروپایی ها این کار را کردند، آن ها به ناصرالدین شاه شراب دادند و در حین شرابخواری، قبل از این امیرکبیر را تبعید کرده بودند حکم قتلش را در حین مستی امضا کرد.

امام جمعه بیرجند، گفت: وقتی انگلیس رضاشاه را آورد یعنی تماما او را زیر سلطه گرفت و وقتی بچه اش را آورد او بچه نوکر بود، آن ها با کمال وقاحت و پررویی تاریخ اسلام را حذف کردند  و به جای آن تاریخ ۲۵۰۰ ساله زدند، آنها با جشن ۲۵۰۰ ساله که گرفتند و اشکالی که بعنوان سمبل پشت داروازه های  تمدن نشان دادند خط قرمز روی همه ارزش های اسلامی و انسانی زدنند.

وی افزود: خود اروپائی ها و انگلیسی ها به عنوان مجلس ملی قانون کاپیتولاسیون را امضاء کردند، فرد ایرانی هیچ اختیاری از خود ندارد به دست خودشان هم امضاء کردند و این در در اختیار خودشان بود و این امضاء را به عنوان تحقیر گرفتند که اگر مستشار خارجی در ایران دست ناموس مردم را گرفت و با خودش برد یا کسی را کشت ایرانی حتی مقام عالی قضایی حق دخالت ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی اظهار داشت:اگر در سال ۵۷  این انقلاب پیش نمی آمد سوابقش را ملاحظه کنید با چه بیوگرافی می باشد و لوازمش را هم ملاحظه می فرمائید که اگر با آن سلطه پیش می رفتند که آنچه را که آنها اصطلاحاً می گویند تغییر تاریخ وجود دارد تا سلطه لیبرال دموکراسی بعد می گویند اینجا کجاست می گویند اینجا پایان تاریخ است خودشان می گویند پایان تاریخ است. پایان تاریخ یعنی چه؟ یعنی با سلطه ای بر جهان بشریت قالب می شوند که به هیچ کس و هیچ شرایطی  هیچ گونه اجازه ای  نمی دهند که تاریخ را عوض کنند این حرف خودشان است می گویند پایان تاریخ دیگر تاریخ جدیدی وجود ندارد حالا آنچه را که هزینه شده  و آنچه را که هزینه بشود و آنچه را که هزینه می کنید در واقع نجات نوع بشر است اینجاست که به پشتوانه این انقلاب  ملاحظه می کنید که طرح های آنها از میان رفت یعنی اگر یه روزی به اصطلاح می گفتند ارتش چهارم جهان اسرائیل است  و شش کشور را در شش روز شکست می دهد  اما همان اسرائیل به برکت این انقلاب نه از فلسطین از ۲ میلیون نفر فلسطینی غزه که اندازه یک استان است می بینید که اسرئیل به برکت انقلاب اسلامی شکست می خورد چه قدرتی  می توانست جلوی اینها رو بگیرد آنچه را در آفریقا انجام دادند شکست خورد  به زمین خورد  عناصر در جاهای دیگر بازسازیهایی که کردند و از قبیل صدام که جنگ تحمیلی یا بقای حرکتهایشان فتنه ها شان بر خلاف تصوری که داشتند همه مواجهه با شکست شد.

وی در ادامه بیان داشت: امروز ما با آمریکایی مواجهه هستیم که آمریکا در حالت گرفتاری و بدبختی به سر می برد حتی خود آن ترامپی که آن همه دم می زد خبرنگاری از او سئوال کرد که درانتخابات ریاست جمهوری  ۲۰۲۴ شرکت خواهید کرد در جواب گفت که ۳ سال دیگر آمریکایی وجود نخواهد داشت به هر حال این از برکت این انقلاب بود و اگر این نبود سلطه آنها که بعداً با این همه ابزار و ارتباطات جمعی و غیره به هیچ کس اجازه نمی دادند و این انقلاب  بصورت یک معجزه واقع شد و نوع بشر را نجات داد بنابراین هزینه در این باره برای نوع بشر و برای ارزشهای انسانی و اسلامی هر چه باشد اندک است چون این هدف خیلی هدف بزرگی است خوشبختانه در مقابل جنگ های روانی آنها جنگ تبلیغاتی، فرهنگی ،فضاهای مجازی ملاحظه می کنید که بر خلاف تصورات که می گفتند ۱۳ آبان ، ۹ دی نخواهد بود  ۲۲ بهمن که تمام شد  خداوند به شما مجلس انقلابی ، دولت انقلابی و مردمی ارزشمند و قوه قضائیه پا در رکاب داد و امروز ملاحظه می کنید که دنیا دارد روی این حساب می کند و کارهای زیرساختی که در همین مدت کوتاه شده از جهت تغییراتی که آثارش بعدها ظاهر خواهد شد براستی خیلی جای شکر دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: پیروزی این انقلاب یعنی پیروزی نوع بشر این مربوط تنها به مردم ایران نیست این اسلام است اسلام که مال ملت یا قوم یا کشور خاصی که نیست  و امروز مقاومت است که به هر حال از مرکز پر برکت ایران وولایت فقیه سرچشمه می گیرد و این همه هنر قدرت نمایی را در منطقه چنین نشان می دهد و آثارش را در خود کشورهای غربی مشاهده می کنید، امروز هسته های مقاومت در دنیا حرف اول را می زنند که مردم خواه یا ناخواه باورش می کنند چه کسی باور می کرد داعش با آن همه پشتوانه کشورهای غربی و اروپایی و پول مرتجعین منظقه این چنین نابود بشود، یا به هر حال دست درازیی های آمریکا با این سیلی ها مواجه بشود، چه کسی چنین تصوری میکرد اما این کار شد و این کار شدنی است بنابراین باید در این راه هزینه کرد این دنیا را به نفع انسان و اسلام تغییر می دهد و دنیا را همانطور که در روایات آمده است آماده سازی می کند برای ظهور حضرت مهدی صاحب الزمان(عج الله) و این شما هستید که فرماندهان این جبهه هستید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها