خبرهای داغ:
فرمانده لشکر ۱۹ فجر دوران دفاع مقدس گفت: محصول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امروز فراتر از مرزهاست.
کد خبر: ۹۴۰۷۶۴۲
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، فرمانده لشکر19فجر دوران دفاع مقدس گفت: محصول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امروز فراتر از مرزهاست.
سردار سرتیپ پاسدار محمدنبی رودکی فرمانده لشکر19فجر فارس در دوران دفاع مقدس دریادواره شهدای روستای سیریزجان از بخش جره و بالاده شهرستان کازرون که در کنار گلزار شهدای این روستا برگزار شد ضمن گرامی داشت یادو خاطره شهدا بیان نمود:انقلاب اسلامی با صادر نمودن بسیج مردمی به کشورهای منطقه و جهان اسلام به یک قدرت فرا منطقه ای تبدیل شده است.
وی بیان نمود:دی ماه یادآور خاطرات عملیات کربلای 4و5و رشادت های رزمندگان درنبرد حق علیه باطل می باشد و این روحیه ایمان رزمندگان اسلام بود که بر تجهیزات غلیه پیدا کرد.
این مقام نظامی کشور یادآور شد:آنروز ما در مرز ایران اسلامی بسیج 20میلیونی داشتیم و امروز این قدرت بسیج ما فراتر از ایران رفته که در عراق حشدالشعبی،افغانستان فاطمیون،در یمن انصارالله،در لبنان حزب الله،در سوریه دفاع الوطنی و ... را می بینید که محصول انقلاب اسلامی و دستاوردها می باشد.
وی تصریح داشت:نیروهای انقلاب اسلامی تحقق بسیج جهان اسلام که امام خمینی (ره)فرمودند ما باید بسیج جهانی اسلام راتحقق بدیم امروز بخش عمده ای را مقام معظم رهبری سکان داری و هدایت نمود ه اند بعد از حضرت امام(ره)که شاهدیم پایگاه عین الاسد را موشک باران می کنیم و آمریکا جرات پاسخ را ندارد و هیمنه آمریکا امروز شکسته شده است.
سردار سرتیپ پاسدار محمدنبی رودکی اضافه داشت:خانواده ای معظم شهدا پدران،مادران،خواهران،برادران و همه بستگان شهدا با خداوند بزرگ معامله نموده اند و این معلمله نفع دارد و یک سرمایه به سرات دیگر به جلو فرستادید و این سرمایه به مقام شفاعت دارد و از شهدا بخواهیم چرا که حاجت ها مستجاب می کنند و دعا کنیم این پرچم انقلاب به دست مقام معظم رهبری به ددست صاحب اصلی اش برسد به برکت صلوات بر محمد و آل محمد.
وی خاطر نشان نمود:حضور در مراسم شهدای روستای سیریزجان را در ایامی که یادآور سالگرد عملیات کربلای4و5 در سال1365می باشد بیان خاطراتی از حماسه سازی شهدا در عملیات کربلای4و5و شرح آن واقعه و دوم بیان دستاوردهای دفاع مقدس برای کشور نام برد.
همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون و سرهنگ توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در سخنانی ضمن گرامی داشت یادو خاطره شهدا و تقدیر از برپاکنندگان یادواره شهدای سیریزجان بر ادامه راه شهدا و مبارزه با کفر و استکبار سخنرانی را ایراد نمود و هادی فردوسی هادی فردوسی؛ چهره ملی شعر؛ افتخار ادب فارس در اشعار در وصف شهدای سیریزجان یادو خاطره شهدای این منطقه را گرامی داشتند.
در پایان با حضور حاج محمد نبی رودکی فرمانده لشکر19فجر دوران دفاع مقدس،حاج ظهراب قنبری فرمانده کنونی لشکر19فجرو مسئولان شهرستان کازرون با اهداء لوح و هدیه با خانواده معظم شهدا یادو خاطره شهدا گرامی داشته شد.
سیریزجان، روستایی از توابع بخش جره و بالاده شهرستان کازرون که در شرق این شهرستان با اهدا11شهید نقش آفرینی نموده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها