امام جمعه شهرستان خواف

برگزاری نماز جمعه 24دی شهرستان خواف به امامت حجت الاسلام برزگرنژاد

در عرصه ی منطقه‌ای با استحکام بخشیدن به دامنه ی بیداری اسلامی ، آن چیزی که در کشور ما به عنوان یک اولویت دیده می‌شود ، بحث وحدت است.سناتورهای آمریکایی امروز فهمیده اند که به لحاظ نظامی در میدان جنگ ، حریف ایران اسلامی نمی شوند ، بعد خودشان عنوان کرده اند که چون این امت ، امت واحده است ، لذا بایستی تفرقه ایجاد کنیم.
کد خبر: ۹۴۰۷۵۹۱
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبر گزاری بسیج ازخراسان رضوی در خواف:  حجت الاسلام برزگرنژاد امام جمعه شهرستان خواف در خطبه های نماز جمعه 24 دی گفت:مادران و همسران شهدا ، سربازان گمنامی هستند که صبورانه راه عزیزانشان را می پیمایند.یک عده دگراندیشان بیگانه دوست و دشمن شاد کن دنبال این هستند که خائنین به نظام ، به ایران برگردند.در زمانه ی ما جهاد تبیین یکی از ضروریات است ،جهاد تبیین برای ما بصیرت افزایی می‌آورد و دشمنان انقلاب و نظام و رهبری و شهدا دنبال این هستند که این بصیرت افزایی برای مردم ما شکل نگیرد.

 امتی سربلند و پیروز است که با هوشمندی ، توطئه‌ها و فتنه‌ها و نیت های شوم و پشت پرده ی دشمنان را رصد کند.

حجت الاسلام برزگر نژاد درادامه افزودند:در عرصه ی منطقه‌ای با استحکام بخشیدن به دامنه ی بیداری اسلامی ، آن چیزی که در کشور ما به عنوان یک اولویت دیده می‌شود ، بحث وحدت است.سناتورهای آمریکایی امروز فهمیده اند که به لحاظ نظامی در میدان جنگ ، حریف ایران اسلامی نمی شوند ، بعد خودشان عنوان کرده اند که چون این امت ، امت واحده است ، لذا بایستی تفرقه ایجاد کنیم.

 من به عنوان امام جمعه شهرستان تمنا می کنم از همه عزیزان ، شیعه و سنی ، نخبگان علمی که اگر قرار است یک بحث علمی هم داشته باشیم ، یک هیئت اندیشه ورزی را راه بیندازیم ، بنده هم بر آن جلسه و هیئت ، نظارت می کنم ، چه اشکالی دارد تبادل نظر داشته باشیم.

ایشان در پایان افزودند امروزه تمام مردم دنیا به این حقیقت رسیده‌اند که آمریکایی‌ها چیزی جز بدبختی برای مردم دنیا ندارند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها