خبرهای داغ:
به همت رزمندگان گردان 110 امام حسین (علیه السلام) همایش رزمی وفرهنگی با انجام میدان تیر شبانه به منظور ارتقای رزمی بسیجیان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۰۷۵۸۱
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر ۱۴امام حسین (علیه السلام) به همت رزمندگان گردان 110 امام حسین (علیه السلام) اردوی رزمی با انجام میدان تیر شبانه به منظور ارتقای رزمی بسیجیان برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۱۰امام حسین (علیه السلام) گفت: دراین اردو تعداد چشم گیری از بسیجیان گردان ۱۱۰امام حسین (علیه السلام) در این طرح شرکت کرده و اقدام به تمرین اصول رزم شبانه کرده و درتاریکی میدان تیر با سلاحهای مختلف انفرادی جهت ارتقاء سطح آمادگی رزم و کسب مهارتهای تخصصی اقدام به تیراندازی درشب نمودند.

این فرمانده افزود:برگزاری اینگونه برنامه هادر یادگیری و بالا بردن سطح مهارتهای تخصصی، ارتقای توان رزمی رزمندگان مخلص بسیجی بسیار موثر میباشد و این گردان با حداکثر توان سعی وتلاش در کارآمدتر کردن آموزش و بالابردن کیفیت در کسب مهارتهای تخصصی این یگان دارد.

این فرمانده در انتها تقدیر و تشکر خود را نثار تمام بسیجیان عزیز گردان نمود و به جهت حضور در این برنامه آموزشی معنوی از همه بسیجیان گردان ۱۱۰امام حسین (علیه السلام) تقدیر وتشکر به عمل آورد

ارسال نظرات
پر بیننده ها