مقصودی، گفت: اتصال کنارگذر شمالی شهرکرد به شهرستان سامان از جمله این طرح‌هاست که باند اول آن چهار ماه پیش بهره‌برداری شد و تقاطع سامان - چالشتر باقی مانده است.
کد خبر: ۹۴۰۷۵۷۲
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در نشست شورای اداری شهرستان سامان افزود: تقاطع غیرهمسطح کمربندی سامان نیز وجود دارد که از سال گذشته شروع شد و اکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیمانکار آن با تخصیص ۱۷ میلیارد تومان مشغول فعالیت است.

حسینعلی مقصودی، ادامه داد: محور سه راه پل زمانخان تا ایلبگی نیز از دیگر طرح‌های راهسازی شهرستان سامان است که چهار متر طول دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به روند احداث ساختمان‌های اداری این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: مهمترین آن ساختمان فرمانداری است که تاکنون از ۳۰ درصد پیشرفت برخوردار شده است.

در این نشست همچنین احمدرضا محمدی - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری نیز طرح جمع آوری فاضلاب روستاهای حاشیه زاینده رود را از مهمترین طرح‌های پیشنهادی شهرستان سامان در سفر رییس جمهور پیشنهاد داد و گفت: برای اجرای این طرح به ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

ارسال نظرات