در آستانه سالروز وفات حضرت ام البنین (س) فرمانده سپاه شهرستان زرندیه پیامی را به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا صادر کردند.
کد خبر: ۹۴۰۷۵۶۲
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه؛ در آستانه سالروز وفات حضرت ام البنین (س) سرهنگ پاسدار حسین روح افزا فرمانده سپاه شهرستان زرندیه پیامی را به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا صادر کردند. متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 پیام ادب و احترام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه به مناسبت ایام وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها و روز تکریم مادران و همسران شهدا

محضر گرامی و با عظمت و نورانی تمام مادران و همسران شهدا

سلام علیکم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و با احترام

ضمن گرامیداشت سالروز وفات مادر ادب و وفا حضرت ام البنین سلام الله علیها ، عرض ادب و احترام خاضعانه خود را تقدیم یکایک مادران شهیدی که در سایه دین و قرآن و در مکتب امام (ره) و شهدا، درس خود را به درستی آموختند و در آزمون بزرگ الهی پیروز گردیدند می نمایم.

در دنیایی که در دوراهی حق و باطل عده‌ای جاهلانه و یا خائنانه دم از حمایت از حقوق و جایگاه زنان سر‌داده و می‌دهند تعداد زیادی از انسان های بزرگ پا در مسیر اسوه‌های کامل انسانیت گذاشته و با تأسی به حضرت خدیجه و حضرت زهرا و حضرت زینب و حضرت ام البنین علیهما السلام جایگاه با عظمت زن را به رخ همه دنیا کشیدند.

 زنانی که ای کاش زبان و قلم و هنر و انسان ها می توانستند عظمت آنها را به معنای واقعی کلمه به جهانیان معرفی و به نمایش بگذارند. عظمت آن زنانی که چند فرزند خود را هدیه به اسلام کرده اما حاضر نبودند اشک در چشمان امامشان را ببینند. مادرانی که با دست خویش بدن نازنین فرزندشان را در داخل قبر گذاشته اما حاضر نبودند دشمن اشک خود و دخترانشان را ببیند. زنان و مادرانی که همیشه حسرت سربازی ولی خدا را به دل داشته ولی چون نمی توانستند در میدان رزم حضور پیدا کنند با برنامه‌ریزی دقیقی، فرزندانشان و خانواده شان را برای حمایت از این خدا بسیج کردند. مادرانی که رعایت حدود الهی ، انس با قرآن و خدا ، مردم داری ، خانواده داری و زندگی مومنانه را از مکتب اسلام آموخته اند.

 کم نیستند چنین مادران و زنان با عظمتی در اقصی نقاط دنیا و کشور عزیز و همچنین شهر ما؛ بار دیگر فرصتی نصیب ما شد که در ایام وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها که نمونه بزرگی از مادران شهیدی است که چهار فرزند خود به ویژه حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام را با نیکوترین وجه تربیت و تقدیم امام و ولایت نمود. یاد و خضوع داشته باشیم محضر مادر همه شهیدان به ویژه شهیدان شهرستان شهید پرور زرندیه از خدا بخواهیم که ما را قدردان همه آنها نموده و ما را شرمنده آنها ننمایند.

 

حسین روح افزا

خادم سپاه و بسیج شهرستان زرندیه

ارسال نظرات