امام جمعه ایلام گفت: دشمنان در مقابل غیرت دینی مردم ولایی ایران راهی جزء پذیرش شکست ندارند.
کد خبر: ۹۴۰۷۵۱۹
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار،به تبیین بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی  با مردم قم پرداخت و اظهار داشت: غیرت دینی، عقلانیت مورد نظر رهبر معظم انقلاب در این سخنرانی از الزامات ضروری انقلاب اسلامی است.

امام جمعه ایلام گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری مبانی شکل‌گیری انقلاب اسلامی عقلانیت و غیرت دینی است و بر تمامی گویندگان، نویسندگان و کارگزاران است تا عقلانیت و غیرت دینی را در گفتار و رفتار و برنامه‌های خود لحاظ کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام افزود: عقلانیت و غیرت دینی که از شاخص‌های انقلاب اسلامی بوده و هست موجب آن شده است تا انقلاب مصون از خطرات پیش‌آمده سربلند بیرون آید و دشمنان آن خوار و ذلیل شوند.

خطیب جمعه ایلام به هجمه‌های سنگین دشمنان انقلاب اسلامی علیه انقلاب مردمی  و الهی ایران را مورد اشاره قرار داد و گفت: تجربه این انقلاب نشان داده است که آن چه موجب پیروزی و موفقیت و سربلندی انقلاب اسلامی در جهان شده است غیرت دینی و عقلانیت بوده است و دشمنان در مقابل غیرت دینی مردم ولایی ایران راهی جزء پذیرش شکست ندارند.

امام جمعه ایلام، دشمن همچنان امیدوار است که با هجمه رسانه‌ای به تسخیر تفکر انقلابی مردم ایران بپردازد و غیرت این مردم را تضعیف کند و هشدار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بدان جهت است که مردم برای حفظ غیرت دینی خود را تحت تاثیر فضای مسموم رسانه‌ای و هجمه‌های تبلیغی دشمن نشوند.

شکست دشمن از قدرت موشکی ایران، حضور موفق و سربلند در عرصه علم و عمل و میدان داری در مبارزه با ظلم و زور آمریکا در منطقه و پیشرفت‌های ماهواره‌ای و پزشکی و فنی و مهندسی جمهوری اسلامی ایران مورد اشاره خطیب جمعه ایلام بود که گفت: این پیشرفت‌ها و رسیدن به قله‌های علم و عمل دشمن را به حسادت انداخته است و شکست خود را پذیرفته است اما چون گرگ زخمی در صدد مقابله است که هوشیاری مردم ایران اجازه تحقق توهم به دشمنان را نخواهد داد.

ادامه سخنان امام جمعه ایلام  آن بود که  بیان کرد: اراده مردم ایران و تلاش مسئولان به شکست تحریم‌ها بوده و این اراده و تلاش آینده درخشانی برای ایران و ملت آن در پی دارد.

پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ایلام، مورد مطالبه امام جمعه ایلام بود و بر این نکته تاکید کرد: عمل به مصوبات سفر رئیس جمهور تضمین اشتغال و افزایش توان اقتصادی  و رونق سفرهای مردم ایلام خواهد بود.

وی به مسئولان استان ایلام تاکید و توصیه کرد و گفت: از اجرای مصوبات مهم و توسعه زا یزای استان ایلام که در سفر ریاست جمهوری مصوب شده است غفلت نکنید.

ارسال نظرات