امام جمعه یزد:

برنامه‌ دشمن حساسیت‌زدایی نسبت به ارزش‌های دینی است

آیت‌الله ناصری گفت: تلاش دشمن حساسیت‌زدایی نسبت به ارزشهای دینی و اصول انقلاب است و آن‌ها در این زمینه طرح‌ها و اقدامات متعددی را در دستور کار قرار داده‌اند.
کد خبر: ۹۴۰۷۴۹۸
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد گفت: مردم و مسئولان برای تقویت وحدت و تحقق تمامی اهداف نظام و انقلاب‌اسلامی تلاش کنند.

وی با اشاره به اهمیت وجود وحدت در جامعه اسلامی افزود: استکبار در حال تلاش برای از بین بردن وحدت در جامعه اسلامی ایران است.

امام جمعه یزد اظهار داشت: به هیچ عنوان ما نمی‌توانیم قوانینی که خلاف دستورات الهی هست را انجام دهیم و حفاظت از این عرصه حفظ غیرت دینی به معنای داشتن حساسیت نسبت به دین است.

ناصری خاطرنشان کرد: امروز غرب و برخی از غرب‌گرایان داخلی تلاش بسیاری برای از بین بردن اصول و ارزش‌های دینی در جامعه اسلامی ایران دارند.

وی عنوان کرد: تلاش دشمن حساسیت‌زدایی نسبت به ارزش‌های دینی و اصول انقلاب است و آن‌ها در این زمینه طرح‌ها و اقدامات متعددی را در دستور کار قرار داده‌اند.

امام جمعه یزد بیان کرد: فضای مجازی یکی از بستر‌هایی است که دشمنان برای ضربه زدن به اصل نظام و تضعیف اعتقادات دینی مردم از آن استفاده می‌کنند، لذا همه ما باید نسبت به این مسئله هوشیار باشیم.

ناصری با اشاره به سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) یادآور شد: حضرت ام‌البنین (س) بصیرت بسیار بالایی داشت و ما هم در انقلاب اسلامی مادران و همسران شهدای بسیاری داریم که با بصیرت بسیار بالای خود فرزندان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند و روز وفات آن حضرت هم به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار