خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با قدردانی از رئیس جمهور در انتخاب استاندار بومی برای استان کرمانشاه، گفت: رفع معضل بیکاری و ارتقای سطح معیشت مردم از مهمترین خواسته‌ها و مطالبات مردم استان کرمانشاه از دولت سیزدهم و استاندار جدید است.
کد خبر: ۹۴۰۷۴۹۳
|
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ماموستا مُلا «عبدالرحمن مرادی» در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع شافعی افزود: استان کرمانشاه با ۲میلیون جمعیت و۳۷۱کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در سال های اخیر از بیکاری رنج می برد و براساس آمارهای رسمی همواره جزو سه استان اول در زمینه نرخ بیکاری است و ۱۵۰هزار نفر در این استان جویای شغل هستند.

وی اظهار داشت: با وصف جایگاه خاص استان در دوران دفاع مقدس و ادای دین مردم نسبت به انقلاب و نظام لازم است توجهات هرچه بیشتر انجام شود تا مشکلات و معضلات استان حل شود.

ماموستا مرادی گفت: به کارگیری افراد نخبه، متخصص و مدیران توانمند، جذب سرمایه گذاری و ایجاد شغل و راه اندازی کارخانه های مختلف و تلاش در همه عرصه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی از تقاضاهای مردم استان علی الخصوص جامعه اهل سنت استان از مسوولان است.

او با تبریک انتصاب استاندار جدید، گفت: مردم استان کرمانشاه از استاندار جدید انتظار خدمت قوی و صادقانه و پر جهش دارند.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه همچنین از زحمات بسیار زیاد و خالصانه مهندس بازوند استاندار سابق و مدیران و فرمانداران و سایر همکارانش قدردانی کرد و افزود: آقای بازوند در دوران مسولیت خویش از هیچ کاری دریغ نورزیدند و برایشان در هر کجا هستند آرزوی صحت و سلامت و عزت داریم.

ارسال نظرات