خبرهای داغ:
زنگانه گفت: استفاده از ظرفیت سد وشمگیر، به دلیل رسوب گذاری، مقدور نیست اما با توجه به نقش بسزایی که در رفع مشکلات معیشتی دارد، در سفر رئیس جمهور پیگیری می شود.
کد خبر: ۹۴۰۷۴۸۱
|
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳

طرح علاج بخشی سد وشمگیر در سفر رئیس‌جمهور به گلستان پیگیری می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ علی محمد زنگانه استاندار استان گلستان بعد از ظهر جمعه در بازدید از روستاهای شهرستان آق قلا اظهار کرد: یکی از مهم ترین اهداف دولت، محرومیت زدایی و توسعه مبتنی بر دسترسی عادلانه به امکانات است.

وی افزود: یکی از بخش هایی که در این منطقه از نظر دسترسی به امکانات رفاهی دچار مشکل و کمبود هستند، موضوع مسکن است که بنیاد مسکن در یک سایت مجاور، احداث مسکن برای ۶۹ خانوار را در دستور کار دارد.

زنگانه بیان کرد: دستورات لازم برای رفع و تسریع در انجام کار صادر شد و انشالله ظرف دو ماه آینده کار به اتمام رسیده و واحدها تحویل خواهند شد.

استاندار گلستان ادامه داد: استفاده از تمام ظرفیت سد وشمگیر، به دلیل قدمت و رسوب گذاری، مقدور نیست اما با توجه به نقش بسزایی که در تأمین آب کشاورزی، اشتغال و رفع مشکلات معیشتی منطقه دارد، برای علاج بخشی آن تصمیماتی اتخاذ شد تا در سفر ریاست جمهوری مطرح و اعتبارات لازم در نظر گرفته شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: موضوع استمهال وام های کشاورزی مردم منطقه هم با همکاری نماینده مردم منطقه در مجلس در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها