در این مراسم معنوی با آئینی خاص پیکر مطهر شهید به محل برگزاری مراسم بدرقه،تشییع وگلباران شدودرجمع پرشور مددجویان زندان زرند قرار گرفت،مددجویان با نجوا واشک وزاری از شهید عزیز طلب استمداد کردند.
کد خبر: ۹۴۰۷۴۷۹
|
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳

پیکر پاک ومطهرشهید گمنام هشت سال دفاع مقدس میهمان ویژه زندان زرند شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان : به نقل از روابط عمومی زندان زرند، این مراسم باحضورحجت الاسلام شجاعی امام جمعه ، صادق زاده فرماندار، محمدی رئیس دادگستری، بلوچ زاده دادستان، ایزدی نماینده ولی فقیه در ناحیه سپاه، سرهنگ محمودزاده جانشین فرمانده انتظامی، نورالدینی رئیس دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی، عرب رئیس بنیاد شهید، قلیزاده رئیس سازمان تبلیغات، جمعی ازقضات و مسئولین اجرایی شهرستان، حجت الاسلام مقبلی سرپرست اداره فرهنگی و تربیتی، مهدوی رئیس اداره بازرسی، میرشکاری مسئول ایثارگران، گروه های جهادی از سازمان زندان های کشور، و هیئت همراه از اداره کل زندان های استان کرمان در زندان زرند برگزار شد.

در ابتدای این مراسم معنوی با آئینی خاص پیکر مطهر شهید به محل برگزاری مراسم بدرقه،تشییع وگلباران شدودرجمع پرشور مددجویان زندان زرند قرار گرفت،مددجویان با نجوا واشک وزاری از شهید عزیز طلب استمداد کردند.

سپس حجت الاسلام محمدی رئیس دادگستری شهرستان زرند ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور این شهید والامقام در زندان زرند افزود:شهدا سند حقانیت، افتخار و ایثار ملت بزرگ ایران و رسوایی جنایتکاران مستکبر هستند و دفاع مقدس حادثه بزرگ و افتخارآمیزی بود که با رشادت‌های ملت بزرگ ایران رقم خورد.
در ادامه پس از مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت شجاعی امام جمعه زرند در توصیف شهید وشهادت طی سخنانی اظهار داشت:دشمنان در طول ۴۰ سال گذشته در تمام حوزه‌ها هر چه توانستند توطئه کردند و دفاع مقدس از جمله این توطئه‌ها بود که در پشت صحنه آن همه مستکبران و مرتجعان منطقه حضور داشتند اما با رشادت های چنین جوانانی، از کشور ،انقلاب و اسلام دفاع جانانه کردند.

این مراسم معنوی با روایت گری راویان ومداحی مداحان اهل بیت علیه السلام ادامه یافت ودر پایان از همکاران خانواده ی شهید و خانواده تنها شهید مدافع حرم شهرستان زرند علی عظیمی تجلیل به عمل آمد.

علی عامری رئیس زندان زرند در حاشیه این مراسم با تقدیر از گروه موزیک(مارش)یگان ویژه استان کرمان و برگزار کنندگان این مراسم معنوی افزود: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات توانست در برابر دشمن مجهز به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها ایستادگی کند عنوان کرد: دشمنی‌های آمریکایی‌ها با ملت ایران بعد از پایان جنگ نیز تمام نشد و تا به امروز این دشمنی‌ها و توطئه‌ها ادامه داشته است و ما باید باهوشیاری و شناخت صحیح از دشمن بتوانیم نسل جوانمان را از خطرات و دشمنی های دشمنان نجات دهیم.

شایان ذکر است که به پاس حرمت خون این شهید گمنام والا مقام از طرف دادستان به مدت هفت روز مرخصی تشویقی به مددجویان دارای شرایط ، تهیه ۵۰ بسته کمک معیشتی از سوی انجمن حمایت از زندانیان زرند برای خانواده های نیازمند مددجویان و شرایط آزادی تعداد ۸نفر از مددجویان جرائم مالی غیرعمد به مبلغ۱۳۵ملیون تومان از طرف خیرین وانجمن حقوق دانان شهرستان زرند محقق گردید.

ارسال نظرات