فرمانده حوزه مقاومت بسیج باقرلعلوم (علیه السلام) زرند
زعیم باشی گفت:بسیج باید به عنوان بازوی مردمی سپاه در مسیر خدمت به مردم و انقلاب گام بردارد و به حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی کمک کند و خدمت به مردم بدون ولایت‌پذیری و تعهد و اعتقاد به ولایت‌فقیه امکان پذیر نیست
کد خبر: ۹۴۰۷۴۷۵
|
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰

فرمانده حوزه مقاومت بسیج باقرلعلوم (علیه السلام) سپاه شهرستان زرند از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی ویژه دهه بصیرت و مقاومت در  پایگاه های مقاومت تابعه این حوزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما : ستوان یکم پاسدار سجاد زعیم باشی در گفتگوی خبری بمناسبت دهه بصیرت و بزرگداشت سالروز شهادت سردار دلها  سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی ویژه دهه بصیرت و مقاومت درپایگاه های مقاومت تابعه این حوزه خبر داد.

وی ظهار داشت: یکی از اهداف مهم فرهنگ بسیج و محور مقاومت، خدمت به دین و چامعه است. بسیج باید به عنوان بازوی مردمی سپاه در مسیر خدمت به مردم و انقلاب گام بردارد و به حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی کمک کند چراکه این خدمت باید با محور بصیرت انجام شود و خدمت شایسته نام و عنوان بسیج، بدون ولایت‌پذیری و تعهد و اعتقاد به ولایت‌فقیه امکان پذیر نیست.

ستوان یکم پاسدار سجاد زعیم باشی با تأکید بر اینکه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در تمامی عرصه ها و دورانها وجود داشته و دارد، بصیرت افزایی را یکی از اساسی ترین کارکردهای بسیج دانسته و تصریح کرد حضور فعالانه در میادین مختلف فرهنگی و اجتماعی از مهمترین اهداف  پایگاه های مقاومت تابعه این حوزه است که الحمد الله تاکنون به همت بسیجیان سلحشور بنحو مطلوب انجام پذیرفته است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج باقرلعلوم (علیه السلام) شهرستان زرند درادامه افزود : برنامه‌های زیادی به همت پایگا های مقاومت بسیج تابعه این حوزه انجام شد که از آن جمله می‌توان به ، گرامیداشت سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ،برگزاری یادواره های شهدای خانگی روستاهای تابعه و یادواره ای شهدای دهستان ، نشست های بصیرتی بسیجیان ، تشکیل جلسات هفتگی حلقه های صالحین  ، برنامه جزء خوانی قرآن کریم خانگی ، راه اندازی موکب فاطمیه و نیز انجام برنامه غبار روبی گلزارشهداء ،دیدار حجت الاسلام پور محمدی رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در این حوزه  با چند تن از رزمندگان دفع مقدس اشاره کرد.

وی افزود : امنیت و آرامش منطقه مدیون ایثارگری های گذشته تا کنون است، از حمایت و پشتیبانی آحاد مردم مومن، انقلابی و دلسوز در فعالیتهای بسیج، قدردانی نمود و تصریح کرد وظیفه ما ادامه راه شهدا و صیانت از دستاوردهای انقلاب و نظام است که با تقدیم هزاران شهید، محقق شده است .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج باقرلعلوم (علیه السلام) در خاتمه از توزیع بسته های معیشتی بین ولی نعمتان و نیازمندان روستاهای تابعه این حوزه  خبر داد و اظهار داشت: این اقدام در راستای ادامه کمک‌های مومنانه و استمرار نهضت خدمت‌رسانی انجام گرفته است.

                                                                                         خبرنگار : اکبرابراهیمی زرندی

ارسال نظرات