خبرهای داغ:
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس:
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس گفت: در مسجد می‌توان توانمندی‌های مردمی را شناسایی و برای پرورش و بالندگی آن‌ها گام‌های بلند و اثرگذاری در راستای پیشرفت و رشد فرهنگی و هنری برداشت.
کد خبر: ۹۴۰۷۴۲۶
|
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس در نشست هم‌اندیشی برنامه‌های فرهنگی و هنری در مساجد که به میزبانی سپاه فجر برگزار شد، با یادآوری سخنان و دغدغه‌‌های فرهنگی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: باید از گنجینه مسجد که نهادی مردمی و دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری است، بیشتر بهره گرفت.

وی افزود: در مسجد می‌توان توانمندی‌های مردمی را شناسایی و برای پرورش و بالندگی آن‌ها گام‌های بلند و اثرگذاری در راستای پیشرفت و رشد فرهنگی و هنری برداشت.

امیدی تصریح کرد: با بهره‌گیری از توانمندی و ظرفیت‌های نهفته مردمی در مساجد، می‌توان شیراز را به جایگاهی درخور برای نام سومین حرم اهل‌بیت(ع) رساند.

یادآور می‌شود، در این نشست که با حضور مهدی امیدبخش، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، مسئولان فرهنگی، بسیج هنرمندان، بسیج رسانه، بسیج مساجد و محلات سپاه فجر همراه بود، در خصوص برنامه‌های مشترک فرهنگی هنری و ظرفیت ها در مساجد هم‌اندیشی شد.

منبع: ایکنا
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها