ساری-فرمانده سپاه کربلا گفت: شهدای ورزشکار بهترین الگو برای جامعه و نسل جوان هستند.
کد خبر: ۹۴۰۷۴۲۲
|
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، یادواره شهدای ورزشکار استان مازندران با محوریت پهلوان «شهید حسن فقیهی جویباری»  شهید شاخص جامعه ورزش کشور با حضور خانواده معزز این شهید والامقام و خانواده‌های معزز شهدای ورزش استان، سردار میر جلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران ، دکتر یامین پور  معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، سردار دکتر سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا  و قهرمانان و پهلوانان جامعه ورزش دیار علوی، در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

سردار دکتر مسلمی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری،با اشاره به اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب درباره زنده نگه داشتن راه و رسم شهدا در جامعه،گفت: باید تلاش کنیم تا فرهنگ و معارف دفاع مقدس را که برگرفته از مکتب عاشور است را به نسل جوان منتقل کنیم.

فرمانده شپاه کربلا شهدا را پهلوانان و اسطوره های ماندگار کشور خواند و افزود: این یادواره هم با محوریت پهلوانان ورزشی به ویژه شهدای ورزشکار برگزار شد.

سردار مسلمی در ادامه با اشاره به شهید حسن فقیهی جویباری، خاطرنشان کرد: این شهیدعزیز از پهلوانان به نام ورزشی درکشور و همچنین شهید شاخص جامعه ورزشی معرفی شده است.

فرمانده سپاه کربلا به ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه اشاره و اضافه کرد: شهدای ورزشکار بهترین الگو برای جامعه و نسل جوان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها