نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مسئولان مدیریت شهری به مساله حمل و نقل توجه کنند و این مساله را مدیریت کنند زیرا اگر این مساله طولانی گردد مشکل دیگر قابل حل شدن نیست.
کد خبر: ۹۴۰۷۴۲۰
|
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه با اشاره به اینکه باید محیط زندگی انسان پاک و منظم باشد، اضافه کرد: خداوند متعال به این امر تاکید دارد که بنده‌های او در محیطی زیبا و به صورت منظم زندگی کنند و این امر در اولویت مدیریت شهری باشد.

وی با اشاره به مشکل سیب در این استان،گفت: مسوولان باید با برنامه چندین ساله ااین مساله را مدیریت کنند تا این محصول حمایت شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مسوولان باید برنامه چندین ساله امکان صادرات سیب را به راحتی فراهم کنند تا مشکلی برای کشاورزان پیش نیاید و مشکل جندین ساله رفع گردد.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه قیام مردم قم از یادها فراموش نشده است، گفت:  در این روز قیام امام راحل اوج گرفت و باید این روز تاریخ ساز در جامعه و در بین نسل جوان رواج یابد.

وی گفت: دشمنان دین اسلام را هدف قرار داده‌اند و قصد دارند احکام دین در جامعه به درستی اجرایی نشود و باید مقابل این نقشه دشمنان با قدرت ایستادگی کرد.

این مسئول با اشاره به فرارسیدن روز تکریم از مادران و همسران شهدا، ادامه داد:  مادران و همسران شهدا، انسان‌های صبوری هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، با اشاره به لزوم بروخورد مودبانه با جماعت، گفت: انسان اگر هم بخواهد قهر کند، باید این رفتار مودبانه و در شان انسان باشد.

قریشی بیان کرد: انسان باید رفتاری پسندیده و مورد رضایت خداوند متعال را در جامعه داشته باشد زیرا رفتار نیکو مورد تاکید خداوند متعال است.

انتهای پیام

ارسال نظرات