خبرهای داغ:
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی:
تبریز- رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تحت هرشرایطی به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد کرونا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۷۴۰۲
|
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ذربایجان شرقی، حجت الاسلام میکائیل اسکندری در ملکان اظهار داشت: با استقبال از تزریق واکسن کرونا توسط مردم و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و کاهش موارد ابتلاء و میزان مرگ و میر راهپیمایی امسال با حضور پرشکوه مردم با زدن ماسک در سراسر کشور به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: در شهرهایی که در وضعیت آبی، زرد و نارنجی کرونا باشند، راهپیمایی ۲۲ بهمن در مسیرهای مشخص و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد و در شهرهای قرمز این مراسم به صورت تجمع در محل باز و غیر مسقف با فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: برای اجرای برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان تعداد ۲۳ کمیته تشکیل شده است .

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان به طراوت، تازگی و خلاقیت در برنامه ها و انسجام و همدلی تأکید کرد و افزود: توجه به جوانان و نوجوانان و مردم محور بودن مراسم از ویژگیهای مراسم دهه فجر امسال است.

حجت الاسلام اسکندری گفت: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دهه قدرت نمایی می باشد و مردم عزیز ایران اسلامی همیشه قدرت خودشان را با حضور در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی به دشمنان نشان دادند و امسال نیز با حضور پرشور و گسترده در برنامه های این دهه، به خصوص راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یکبار دیگر قدرت خودشان را به نمایش خواهند گذاشت.

ارسال نظرات