فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج خبر داد؛

برگزاری یادواره یک گردان شهید سپاهی کرج

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج از برگزاری دومین یادواره 231 شهید پاسدار ناحیه امام حسین (ع) کرج خبر داد و گفت: این یادواره مردمی با بهره گیری از ظرفیت های هنری و نمایشی هنرمندان کرجی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۰۷۳۸۷
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ مجید زنجانی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره یک گردان شهید سپاهی کرج از برگزاری دومین یادواره 231 شهید پاسدار ناحیه امام حسین (ع) کرج خبر داد و گفت: این یادواره مردمی به شکل جدید و با بهره گیری از ظرفیت های هنری و نمایشی هنرمندان کرجی در زمینه شعر، تئاتر آئینی و فضاسازی یادمان های دفاع مقدس در تاریخ 28 بهمن در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) کرج برگزار می شود.

 وی ضمن گرامیداشت رشادت ها و دلاوری های رزمندگان پاسدار کرجی و پاسداشت فداکاری های خانواده های ایثار مردم ولایت مدار کرج در دوران دفاع مقدس و دفاع از حریم ولایت و امامت افزود: سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج به عنوان لشکر خط شکن در سخت ترین مقاطع تاریخی دفاع مقدس دارای سبقه بسیار درخشان و بی بدیل است. ما قصد داریم در قالب این یادواره گوشه ای از این برگه های زرین افتخار را به نسل جوان و نوجوان شهر انقلابی کرج ارائه دهیم.

سرهنگ زنجانی با اشاره به تعداد شهدای پاسدار شهرستان کرج بیان کرد: مردم ولایت مدار شهرستان کرج در دوران دفاع مقدس 231 شهید پاسدار را به انقلاب و نظام هدیه کرده است و به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم که عنوان «یگ گردان شهید سپاهی» را برای این یادواره انتخاب کنیم. اهدای شهید پاسدار به استعداد یک گردان رزمی در کشور کم نظیر است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج تاکید کرد: تلاش می کنیم با رویکردی جدید این یادواره مردمی را برگزار و در این مسیر از ظرفیت های مردمی و هنری استفاده کنیم. در زمینه تبلیغات و اطلاع رسانی نیز از فضای مجازی بهره خواهیم گرفت. این یادواره در سالروز شهادت سردار رشید اسلام آقا مهدی شرع پسند و ایام عملیات غرورآفرین خیبر به صورت سالانه و مستمر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این مراسم بازخوانی تاریخ پر افتخار فرماندهان شهید سپاه کرج برای نسل سوم انقلاب است، از راه اندازی پویش نذر شهید همزمان با برگزاری این یادواره خبرداد و مطرح کرد: عموم مردم می توانند با شرکت در این پویش در بستر فضای مجازی به انتخاب خود از زندگینامه و آثار نوشتاری  مکتوب شهید مورد علاقه خود بهرمند و با الگو و سیره عملی شهدای گرانقدر آشنا شوند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها