خبرهای داغ:
آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه بسیج امام حسن مجتبی (ع) با حضور سردار موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) و حجت الاسلام آزادمنش جانشین نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قم، حجت الاسلام حامدی امام جمعه پردیسان و کارکنان ناحیه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۰۷۳۴۲
|
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار موحد در این مراسم گفت: بسیج در همه میادین خدمت رسانی از جمله سیل، زلزله، کمک‌های اجتماعی، چالش‌های امنیتی و هر جا که لازم بوده همیشه حضور داشته است. این یکی از نشانه‌های پویایی و زنده ماندن بسیج می‌باشد. بسیج هیچ وقت خود را در بروکراسی اسیر نمی‌کند.

وی ادامه داد: بسیج مجموعه‌ای چالاک و جهادی است که به سرعت وارد میدان می‌شود و کار‌هایی را که معمولا زمان زیادی می‌برد، بسیج در مدت کوتاهی این ماموریت‌ها را به سرانجام می‌رساند. بسیج جمع میان آرمان گرایی و واقع گرایی است؛ بسیج چشم به قله‌های بلند و هدف نهایی دارد و در عین حال در مسیر پیش رو واقعیت‌های موجود را هم درنظر می‌گیرد؛ هدف اصلی ما و افق دور ما رساندن انقلاب به دست صاحب اصلیش می‌باشد و به دلیل داشتن این هدف مهم، در این مسیر کمبود امکانات و اعتبارات هیچ مانع و خللی ایجاد نکرده است.

سردار موحد تصریح کرد: برخلاف تبلیغات سوء دشمنان نه تنها روحیه ایثار، مقاومت و شهادت طلبی کاهش پیدا نکرده است بلکه حوادث اخیر منطقه و جبهه‌های مختلف علیه استکبار و مزدوران آن نشان داد که این روحیه به صورت کمی و کیفی نسبت به دفاع مقدس رشد تصاعدی و چشم گیری داشته است.

در این مراسم سرهنگ میرهادی فرمانده سابق ناحیه گزارشی از عملکرد سه ساله اخیر ناحیه ارائه داد.

سرهنگ جعفری که به عنوان فرمانده جدید ناحیه امام حسن مجتبی (ع) معرفی شد، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و سند اعتلای بسیج عنوان کرد: بعد از بیانیه گام دوم انقلاب اولین سندی که توسط سازمان بسیج و نیرو‌های مسلح بعد از گذشت یکسال تحقیقات جامع تهیه شد سند ده ساله اعتلای بسیج است و بعد از تایید مقام معظم رهبری ابلاغ گردید.

وی افزود: تاکید مقام معظم رهبری این بوده که بسیج برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت داشته باشد که هدف این سند تحقق بیانیه گام دوم انقلاب می‌باشد که باید در راستای تحقق اهدف این سند تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها