خبرهای داغ:
نهاوند- حسینی گفت: تاریخ انقلاب و سیره شهدا باید تبیین شود تا منافقین نتوانند واقعیت را وارونه جلوه دهند و خود را مدافع حقوق بشر معرفی کنند در حالی که بزرگ‌ترین جنایت‌ها را انجام دادند.
کد خبر: ۹۴۰۷۳۰۲
|
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

ضرورت تبیین تاریخ انقلاب و سیره شهدا / شهدای روحانی در دو جبهه علم و رزم مجاهدت داشتند

به گزارش خبرگزاری بسیج، سيدمحمد حسینی امروز در مراسم یادواره شهدای روحانی نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا از جان و مال خود گذشتند و تجارت پر سودی با خدای خود داشتند و خداوند چه خریدار خوبی است و به عهد خود وفا می‌کند.

وی گفت: روحانیت در دوران انقلاب و دفاع مقدس طلایه‌دار بوده است و در همه عرصه‌ها پیشگام بوده‌اند و در دوران‌های مختلف حضور چشمگیر این قشر از جامعه به عینه دیده می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه تغییر و تحولات مورد نظر دولت در کشور تقویت و ایجاد روحیه انقلابی و جهادی و رفع رخوت در کشور با الگو گیری از شهدا است، گفت: روحانیت پس از شهادت آیت الله سید مصطفی خمینی مبارزات خود را علیه رژیم شاهنشاهی گسترده‌تر کردند و پس از آن هم در دوران جنگ تحمیلی شاهد حضور روحانیون بوده‌ایم که متاسفانه این قشر در طول ۴۲ سال بعد از انقلاب بارها مورد هجمه‌های دشمنان قرار گرفتند.

وی با بیان اينکه نهاوند سابقه درخشانی در ایثارگری و مبارزات دوران انقلاب اسلامی دارد، تصریح کرد: شهیدان حیدری و قدوسی که از افتخارات مردم نهاوند و از شهدای گرانقدر روحانی هستند پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند و مایه مباهات این شهر شدند.

حسینی اظهار داشت: فاصله گرفتن از اصول و اهداف انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته باعث بروز مشکلات شده است و در مقطع جدید باید کم کاری‌ها جبران شود و در سیاست خارجی، اقتصاد، فرهنگ و دیگر بخش‌ها باید این‌ مشکلات و کم کاری‌ها را جبران کنیم.

وی گفت: تاریخ انقلاب و سیره شهدا باید تبیین شود تا منافقین و ضد انقلاب نتوانند واقعیت را وارونه جلوه دهند و خود را مدافع حقوق بشر معرفی کنند در حالی که بزرگ‌ترین جنایت‌ها را انجام دادند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان داشت:  با شرایط فعلی و تنگناهای مالی نمی‌شود در کوتاه مدت همه مطالبات را برآورده کرد اما هدف جلب رضایتمندی مردم است و نمونه آن سیل اخیر در چند استان کشور بود که مسئولین با روحیه جهادی حضور یافتند.

وی اظهار داشت: شهدای روحانی در دو جبهه علم و رزم مجاهدت و تلاش داشتند و با روحیه انقلابی و جهادی در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور فعال داشتند.

حسینی افزود: در مقطع جدید باید کم کاری‌ها جبران شود و در سیاست خارجی، اقتصاد، فرهنگ و دیگر بخش‌ها این‌ مشکلات و کم کاری‌ها را جبران کنیم.

وی در پایان گفت: چشم امید همه آزادی‌خواهان جهان به انقلاب اسلامی است و باید ما با همت و تلاش همگان و با عنایت شهدا کار کنیم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات