خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

اشاعه مکتب سلیمانی، رسالت دغدغه مندان انقلاب است

حجت الاسلام معبودی گفت: امروز رسالت همه ما ترویج و اشاعه فرهنگ شهادت در مکتب سردار دلهاست تا آرمان این شهید گرانقدر و شهدای انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون به حقیقت بپیوندد
کد خبر: ۹۴۰۷۲۸۶
|
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

 

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی معبودی در مراسم بدرقه کاروان اتومبیلرانی در سپاه استان به مقصد مزار مطهر شهید سلیمانی که صبح امروز برگزار شد بیان کرد: شهید سلیمانی هرگز خود را طلبکار مردم نمی دانست و به دنبال این بود که همه ارزش های دینی، اجتماعی و فردی در همه جوامع گسترش یابد.

وی گفت: حاج قاسم اهل قرآن و راز نیاز با خدای متعال و دوری از همه گناه ها بود و پاکی ضمیر داشت. این شهید بزرگوار در وصیت نامه اش گفته است خدایا من حتی بهشت تو را نمی خواهم آن چیزی که دنبالش هستم فقط با تو بودن است.

حجت الاسلام معبودی ضمن تاکید به راهیان این سفر معنوی عنوان کرد: شما به سمت چنین مرقدی می روید قطعا با نیت پاکی در این مسیر قدم نهادید و قطعا در این راه دلهایتان را با حاج قاسم پیوند خواهید زد و ما از خدایی خواستاریم که سرنوشت ما را مانند آن شهید بزرگوار رقم بزند.

وی افزود: شهید سلیمانی همچون شیشه عطری بود که وقتی دشمن خبیث ملت ایران و همه مستضعفان، او را بزدلانه به شهادت رساند، عطرش همه عالم را فراهم گرفت.

حجت الاسلام معبودی گفت: امروز رسالت همه ما ترویج و اشاعه فرهنگ شهادت در مکتب سردار دلهاست تا آرمان این شهید گرانقدر و شهدای انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون به حقیقت بپیوندد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها