مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل :

جهادگران امروز از جنس بسیجیان دفاع مقدس هستند

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل گفت:جوانان میدان داران گام دوم انقلاب اسلامی هستند که اعتماد به آنان راه حل مشکلات کشور می باشد.
کد خبر: ۹۴۰۷۲۵۹
|
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

جهادگران امروز از جنس بسیجیان دفاع مقدس هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، مهدی اصلانی زاویه قبل از ظهر امروز در نشست مجازی با جهادگران،اظهار کرد:در اغلب پیام‌های حضرت امام (ره)،مردم و جوانان مخاطب بودند و امید امام راحل (ره) به مردم و جوانان بود،در بیانیه گام دوم انقلاب نیز جوانان مخاطب اصلی و چشم امید رهبر معظم انقلاب هستند.

وی بیان کرد:در روز های آغازین انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس،میدان داری جوانان مومن باعث شد،انقلاب نوپای اسلامی در مقابل انواع مشکلات و تهدیدات داخلی خارجی مقاومت کند و امتحان های مختلف را با سربلندی پشت سر بگذارد.

بیانیه گام دوم ریل گزاری مسیر برای آینده انقلاب اسلامی است

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل تصریح کرد:بیانیه گام دوم انقلاب ریل گذاری مسیر برای آینده انقلاب اسلامی است و در این پدیده پویا،جوانان چشم امید رهبر انقلاب و محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی هستند.

اصلانی افزود:در این بیانیه مقام معظم رهبری ۴۰ بار از واژه «جوان» استفاده کردند و بار‌ها و بار‌ها از انقلاب اسلامی به عنوان یک موجود زنده، پویا و پیش‌رونده یاد کردند

مدیریت جهادی یک راهبرد برای عبور از بن‌بست‌هاست

وی گفت:گذر از مشکلات فعلی کشور نیازمند تکیه به تخصص،تعهد و روحیه انقلابی و جهادی جوانان است که رهبر معظم انقلاب نیز در بیانیه گام دوم به سپرده شدن زمام اداره کشور به جوانان مومن،انقلابی و دانا تاکید می کنند.

دبیر کنگره ملی شهدای جهادگر در استان اردبیل با بیان اینکه مدیریت جهادی یک راهبرد برای عبور از بن‌بست‌هاست،عنوان کرد:مدیریت جهادی و اعتقاد به اصل "ما می توانیم" عامل پیشرفت و توسعه کشور در تمامی عرصه هاست و در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز مورد تاکید ویژه قرار گرفته است.

اصلانی بیان کرد:امروز گروه‌های جهادی بسیج،مؤلفه قدرتی از جنس نیروی انسانی متخصص،انقلابی،مؤمن و پای‌کار هستند که به جرئت می‌توان گفت که افراد حاضر در گروه‌های جهادی افرادی از جنس مردان و بسیجیان دوران دفاع مقدس هستند.

گروه های جهادی یک الگوی بی نظیر اسلامی و انقلابی در اداره امور کشور

وی گفت:دستیابی به آرمان های متعالی انقلاب اسلامی،نیازمند تربیت انسان های مؤمن،بصیر و کارآمد برای جریان‌سازی اجتماعی است و حرکت های جهادی کارگاه موفقی برای شکل گیری این دو عنصر اساسی خواهد بود.

مسئول مجمع جهادگران استان با اشاره به مشارکت مردم در خدمت رسانی به محرومین،افزود:اقبال طیف های مختلف مردم به مشارکت در خدمت رسانی به محرومین در قالب حرکت های جهادی،با سرعت فزاینده ای در حال تبدیل شدن به یک جریان عمومی و خودجوش است که می تواند موتور پیشران کشور در رفع محرومیت باشد و به عنوان یک الگوی بی نظیر اسلامی و انقلابی،در اداره امور کشور به جهانیان ارائه گردد.

ارسال نظرات