فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران با صدور پیامی به مناسبت روز بسیج رسانه و سالروز شهادت غلامرضا رهبر گفت: قطعاً شاخص‌های گام دوم انقلاب اسلامی با روایت‌گری صادقانه و هوشمندانه در فضای مجازی و رسانه منعکس خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۰۷۲۵۲
|
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران با صدور پیامی سی‌وپنجمین سالروز شهادت غلامرضا رهبر، شهید عرصه رسانه و مبدع خبرنگاری جنگ و نیز تشکیل روز بسیج رسانه را تسلیت و تبریک گفت.
متن این پیام به شرح ذیل است:

حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) فرموده‌اند: «زنده نگه داشتن نام شهدا از نیازهای اساسی کشور است». نهال انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان امروز به درخت تنومندی تبدیل‌ شده که اجازه هرگونه سوءاستفاده و تهدید را از دشمن سلب کرده است. شهدا چراغ راه هدایت به‌ سوی حقیقت مطلق هستند. حرکت در مسیر شهدا تحت زعامت ولایت‌فقیه آرمان حقیقی است و در این مسیر روشن باید بی‌وقفه تلاش و همت را در دستور کار قرار داد.

بیست‌ویکم دی ماه، سالروز شهادت غلامرضا رهبر خبرنگار سرافراز جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس است که با صداقت، دیانت و ایمان قلبی به حقانیت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران به الگویی برای اهالی رسانه که افسران جنگ نرم و جهادگران عرصه اطلاع‌رسانی محسوب می‌شوند، تبدیل شده است. این شهید بزرگوار که مبدع خبرنگاری جنگ است، از تیر و ترکش دشمن ترسی نداشت و در خطوط مقدم جبهه؛ وقایع، رشادت‌‎ها و ازجان‌گذشتگی‌های هم‌رزمان شهیدش را ثبت و ضبط و به مردم ایران اسلامی می‌رساند و به حق روایت‌گری‌هایش در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل امت اسلام را خشنود و امیدوار می‌ساخت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تبریک به مناسبت سی‌وپنجمین سالروز شهادت شهید عرصه اطلاع‌رسانی شهید غلامرضا رهبر و نیز فرارسیدن روز بسیج رسانه، بر اهمیت رسانه و فضای مجازی و ضرورت افزایش آگاهی در جنگ نرم و جنگ روایت‌ها تأکید می‌کنم. قطعاً شاخص‌های گام دوم انقلاب اسلامی با روایت‌گری صادقانه و هوشمندانه در فضای مجازی و رسانه منعکس خواهد شد و افسران جنگ نرم می‌توانند در چله دوم انقلاب با الگو قرار دادن سبک کاری و زندگی شهدای عرصه رسانه ندای حق‌طلبانه انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران را به گوش جهان برسانند.

احمد ذوالقدر
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران

ارسال نظرات