ساری-فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه محل رجوع مردم برای حل مشکلات باید مسجد باشد، افزود: در تلاش هستیم تا با احیای کارکردهای مختلف مساجد و با محوریت امامان جماعت محله ،مشکلات را برطرف کنیم.
کد خبر: ۹۴۰۷۲۴۲
|
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

طرح محله مهدوی، گامی نوین در تحقق جامعه اسلامی / مساجد باید محل رجوع مردم برای حل مشکلات باشد

خبرگزاری بسیج، سردار سیاوش مسلمی در حاشیه طرح محله مهدوی در روستای برج خیل سیمرغ، با اشاره به اینکه  ماموریت‌های بسیج، حل نظام مسائل در محلات است، گفت: با بهره گیری از نخبگان محلی و شناسایی اسیبات موجود در محله، استفاده از امام جماعت و بهره گیری از ظرفیت مردم به عنوان جامعه هدف، میتوان مشکلات محلات را برطرف کرد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه محل رجوع مردم برای حل مشکلات باید مسجد باشد، افزود: امروزه نیز همه فعالیت‌های ما هم باید در مسجد باشد.

سردار مسلمی با تاکید براینکه در همه شهر‌های مازندران، طرح قرارگاه محله مهدوی در حال جرا است، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا با احیای کارکرد‌های مختلف مساجد و با محوریت امامان جماعت محله، مشکلات را برطرف کنیم.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه طرح محله مهدوی را گامی نوین و  اثربخش با هدف پیشرفت و آبادانی محلات و توسعه عادلانه در برخورداری از امکانات و ظرفیت‌ها در مناطق کم برخوردار دانست و گفت: برای شکل گیری، احیا و پیاده سازی مولفه‌ها و شاخصه‌های جامعه نوین اسلامی، این طرح در سراسر استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها