خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کازرون از برگزاری یادواره شهدا در سطح شهر و روستا‌های تابع شهرستان کازرون خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۷۱۶۱
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت:
یادواره های 180شهید کربلای 4و5شهرستان کازرون و یادواره شهدای روستاهای مهرنجان از توابع شهرستان کازرون و روستای سیریزجان از توابع بخش جره وبالاده در روزهای پنج شنبه و جمعه ، ۲۳ و ۲۴ دی ماه جاری، برگزار خواهد شد.

وی گفت: با توجه به رویدادهای مهم دی ماه در تاریخ و تقویم کازرون و گرامی داشت یاد و خاطر شهدای شهرستان کازرون، یادواره 180شهید گلگون کفن شهرستان کازرون در عملیات های کربلای ۴ و ۵ ، در روز پنج شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه سیدالشهدا(ع) مسجد ملابرات شهر کازرون با حضور امت خداجوی و شهیدپرور شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.

سرهنگ توکل افزود: یادواره 27 شهید روستای مهرنجان از بخش مرکزی شهرستان کازرون نیز در روز پنج شنبه 23دی ماه از ساعت14:00 بعدازظهر در مسجد جامع امام حسن (ع) این روستا و همچنین یادواره11شهید سرافراز روستای سیریزجان از بخش جره و بالاده در گلزار شهدای روستای سیریزجان برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون در پایان از عموم مردم خداجوی شهرستان کازرون جهت حضور با شکوه در یادواره های شهدا که در پایان هفته در شهرستان کازرون و روستاهای تابع برگزار خواهد شد دعوت نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها