مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بندر عباس در جمع بسیجیان حوزه سردار شهید رضایی گفت :بسیج پشتیبان و مدافع ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب و نظام است.
کد خبر: ۹۴۰۷۰۷۱
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه بندر عباس  در آیین تکریم و معارفه رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه سردار شهید رضایی گفت :بسیج گنجینه گرانبهایی است که ارزش‌های والای انسانی مانند خودباوری، ایثار و فداکاری را در خود جای داده است؛ شاخصه بسیجی مردمداری است و امروز شاهد آن هستیم برای پیشرفت و اعتلای کشور، بسیج در همه عرصه ها نقش آفرینی می‌کند.

 وی افزود :بسیج خادم مردم است و مفتخر است که می‌تواند گامی در رفع محرومیت‌ها و مشکلات مردم بردارد، در هر عرصه و موقعیتی که ورود پیدا کند، خدمات مطلوب ارائه داده و رضایت عمومی را ایجاد می‌کند؛بسیج مجاهدان و ایثارگرانی را در خود پرورش داده که امروز در عالم اسلامی از مظلومین و ارزش‌های اسلامی حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بندرعباس اضافه نمود :این نهاد مردمی پشتیبان و مدافع ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در این راه لحظه‌ای غفلت ندارد؛ ملت ولایتمدار ایران توانست با تفکر بسیجی به عنوان نماد تمامی ملت‌ها و الگوی همه بشریت یک انقلاب دینی را عهده دار باشد که این مهم کار آسانی نیست، انقلاب اسلامی برای حمایت از دین و برای دنباله‌روی از یک رهبر تمام عیار دینی و مجتهد جامع‌الشرایط توانست انقلاب را به سامان برساند.رفیت تمام نشدنی ایران اسلامی است.

حجت الاسلام خالصی ادامه داد:ماموریت  بسیجیان  در عرصه تعلیم و تربیت، ساختن ایران بزرگ و تمدن نوین اسلامی است لذا هم افزایی و ارتباط خانواده، مدرسه و مسجد برای تربیت نسل تمدن ساز و غلبه بر دشمن بسیار ضروری است.

وی یاد آور شد :امروز ایران اسلامی پرچمدار تولید علم و پژوهش در منطقه است و نقش آفرینی دانش آموزان به عنوا ن آینده سازان این کشور بسیار مهم و حیاتی است.

ارسال نظرات