معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فعالان رسانه خط شکنان و رزمندگان نظام اسلامی ایران در جنگ نرم با دشمنان زورگو و تبهکار هستند.
کد خبر: ۹۴۰۷۰۳۷
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،  سردار محمدرضا نقدی سه‌شنبه شب در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل افزود: امروز فعالان رسانه کشورمان رزمندگان خط مقدم حق طلبی، آزادی خواهی و عدالت خواهی هستند.
وی با اشاره به شکست دشمنان ایران اسلامی در تمامی جبهه‌ها علیه ملت ایران بیان کرد: دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست در جنگ تحمیلی و انواع و اقسام ترفند‌ها و شیطنت‌ها علیه کشورمان مانند ترور شخصیت‌ها و ایجاد فتنه و آشوب در داخل کشور از ملت بزرگ ایران تو دهنی و شکست خورده است.

وی برنامه‌های رسانه‌ای دشمن را همان نقشه‌های جنگ دیروز عنوان کرد و گفت: امروز استکبار و استثمار اتاق‌های جنگ خود را از پناهگاه‌های زیر زمینی به پشت رسانه‌ها و فضای مجازی منتقل کرده اند و تلاش می‌کنند تا با مدیریت افکار ملت‌ها به اهداف پلیدی که نتوانستند با راه‌اندازی جنگ فیزیکی و استفاده از تجهیزات نظامی برسند، دست یابند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن با استفاده از ابزار رسانه می‌خواهد واقعیت‌ها را وارونه و شب را روز و روز را شب جلوه دهد.

سردارنقدی با بیان اینکه البته ما خوشحالیم که کار دشمن به اینجا رسیده و روبه جنگ نرم آورده است، اضافه کرد: در عرصه جنگ رسانه زرادخانه انقلاب اسلامی ایران بسیار پر محتوا و پر از حقایق نورانی مانند اصالت، آزادی، عدالت، حقیقت، کمال خواهی، نورانیت و انسانیت است، در حالی که دشمنان زورگو و تبهکار کشورمان حتی بویی از انسانیت نبرده‌اند.

وی گفت: رسانه‌های کشورمان به لحاظ کمیت قابل مقایسه با رسانه‌های دشمنان و بیگانگان نیست، اما بدون شک در پرتو اخلاص   مجاهدان این حوزه و توکل به خدای متعال پیروز این جنگ نابرابر نیز حق و حقیقت و ملت بزرگ ایران خواهد بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران مدیریت بومی و ایرانی فضای مجازی را ضروری دانست و اظهار کرد: مدیریت افکار عمومی جامعه توسط دشمنان و بیگانگان بزرگترین توهین به ملت است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه دشمنان با استفاده از ابزار فضای مجازی به دنبال تخریب هویت جوانان کشورمان و اشراف اطلاعاتی به مردم ایران هستند، بیان کرد: راهکار برطرف شدن بسیاری از مشکلات فضای مجازی بومی سازی، ایرانی کردن و مدیریت درست و اصولی آن است.

او با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی با در اختیار داشتن ابزار تولید محتوا در فضای مجازی سعی در نهادینه کردن فرهنگ کشور‌های خود در همه نقاط دنیا به خصوص ایران هستند، اضافه کرد: دشمنان با ابزار فضای مجازی به دنبال القاء تفکرات و فرهنگ خود بر سایر ملت‌ها و سیطره بر همه جهان بوده و سرمایه گذاری‌های عظیمی در این زمینه انجام داده اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با گرامی داشت یاد و خاطره شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: اقدامات خالصانه و خدایی شهید سلیمانی باعث شده امروز جبهه مقاومت چه از لحاظ کمی و چه از لحاظ کمی در اوج آمادگی باشد.

سردار نقدی افزود: امروز جبهه مقاومت توانایی دارد بدون تکیه بر کمک دیگران رژیم کودک کش اسرائیل را شکست دهد و برای همیشه از صحنه روزگار محو کند.

وی با توصیه همه آحاد مردم به مطالعه و عمل به وصیت نامه شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: وصیت نامه این شهید گرانسنگ و گرانقدر اقیانوسی از معرفت است که با آشامیدن آن آدم سیر نمی‌شود.

وی ادامه داد: وصیت نامه شهید سلیمانی دنیایی از معارف در درون خود دارد و اگر این وصیت نامه را بخواهی در یک کلمه خلاصه کنی "ولایت فقیه" مهمترین محور و توصیه شهید سلیمانی به مردم است.           

    

ارسال نظرات