خبرهای داغ:
مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان، تواضع‌ ، خضوع و فروتنی را بارز ترین خصوصیات اخلاقی و رفتاری حاج قاسم سلیمانی نام برد
کد خبر: ۹۴۰۷۰۱۰
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سجادی در جمع کارکنان شبکه بهداشت شهر آشخانه گفت: سردار سلیمانی همواره در اندیشه خدمت به مردم بود و تلاش مستمر این شهید والامقام بود که با تقویت و استحکام‌ جبهه مقاومت همراه شد.

وی اظهار داشت: طرح ها و برنامه ریزی های شهید سلیمانی در بستر مقاومت در لبنان، سوریه، یمن و عراق، این شهید عزیز را به عنوان محور اصلی مقاومت دردنیا معرفی کرد و این بزرگوار شبانه روز با روحیه سرشار از شجاعت و خستگی ناپذیری در حال آزاد سازی منطقه از شر دشمنان اسلام و مسلمین بود.

وی افزود: نیک اندیشان جهان در کشورهای مختلف شهید سلیمانی را به عنوان یک شخصیت اسوه و یک نظامی برجسته و حامی حقوق مردم تحت ستم و زور گویان عالم می شناسند.

وی ادامه داد. به همین دلیل امروز شاهد برپایی آیین های عزاداری و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در آسیا، آفریقا و اروپا هستیم.

مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه وسملقان: سردار دلها در راس جبهه مقاومت را بستر ساز شکست برنامه های ترامپ ظالم در خاورمیانه عنوان کرد.

حجت الاسلام سجادی گفت: با همت‌ شهید سلیمانی در تقویت توان جبهه مقاومت در مقابله با زیاده خواهی های آمریکای ستمگر باعث شد ترامپ جنایتکار شکست در منطقه را تجربه کند و نظامیان آمریکا با وجود هزاران میلیارد دلار هزینه مجبور شدند با هواپیمای چراغ خاموش از عین الاسد فرار کنند.

وی افزود: دولت آمریکا که توانایی های جبهه مقاومت را باور نداشت و از روحیه ستم ستیزی مسلمانان بی خبر بود، تلاش کرد با صرف هزینه های هنکفت در مردم عراق محبوبیت ایجاد کند ، اما تیرش به سنگ خورد.

وی اظهار داشت: تلاش بی نتیجه آمریکایی ها با خود نمایی تجهیزات مدرن نظامی آنان نیز به شکست منتهی شد و اکنون به این نتیجه رسیده اند که چاره ای جز فرار از منطقه را ندارند.

وی تصریح کرد: دستاورد مهم خروج نظامیان آمریکا از عراق حاصل تلاش مستمر شهید سلیمانی در تقویت توان بالای جبهه مقاومت‌ و ایثار و روحیه شهادت طلبی همرزمان مومن و جهاد گرشان بود.

سجادی در ادامه سخنانش سردار سلیمانی را فردی کاملا آگاه به مسائل اسلامی و از تبار پاکان و خوبان عنوان کرد و گفت: این شهید گرانقدر در مجاهدت در راه حق و حقیقت و دفاع از اسلام مرزی را نمی‌شناخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها