سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: تعهد اشتغال استان اردبیل در سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۷۶۱۷ نفر است که تحقق کامل آن توسط دستگاه‌های اجرایی دخیل پیگیری خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۹۸۰
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۲

تعهد اشتغال استان اردبیل برای امسال 17 هزار 617 نفر است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، بهروز رحیم زاده درپنجمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل با تأکید بر ضرورت حمایت از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی، اظهار داشت: باید از سرمایه گذاران پشتیبانی کرد تا با تدوین ساز و کارهای مناسب مبتنی بر قانون بستر فعالیت فعالان اقتصادی و بخش خصوصی فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی بر اساس ظرفیت‌ها و با اولویت اشتغال زایی، افزایش تولید و بهره گیری از تسهیلات بانکی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: برای رفع مشکلات نیازمند وحدت، انسجام و همبستگی هستیم.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیلبا بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران توانسته است جنگ اقتصادی بی‌سابقه و فشار حداکثری علیه ملت ایران در سخت‌ترین شرایط چرخ اقتصاد کشور را بگرداند، گفت: اتحاد و انسجام تمامی دستگاه‌های اجرایی ذیربط و همراهی مردم در حمایت از مراکز تولیدی و کمک به رفع موانع تولید باید بالاترین اولویت و هدف در حمایت از تولید و ایجاد اشتغال باشد.

رحیم زاده با اشاره به ثبت تعداد ۷۷۱۸ فرصت شغلی ایجادی توسط دستگاه های اجرایی در سامانه رصد اشتغال، تصریح کرد: تعهد اشتغال استان اردبیل در سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۷۶۱۷ نفر است که تحقق کامل آن توسط دستگاه‌های اجرایی دخیل پیگیری خواهد شد.

ارسال نظرات