استاپ موشن پدر (قهرمان من) تولید خانه رقومی مرکز آفرینش های هنری بسیج کهگیلویه وبویراحمد در بخش مسابقه دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار پذیرفته شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۹۴۰
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سید احمد توسلی نیا مسئول مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج استان گفت: این اثر در قالب استاپ موشن کوتاه با مدت زمان بیش از ۳ دقیقه توسط خانه رقومی مرکز آفرینش های هنری بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای تقدیر و تشکر از جانبازان اعصاب و روان و روز پدر ساخته شده است.

وی به معرفی عوامل تولید استاپ موشن پدر (قهرمان من ) پرداخت و افزود: کارگردان این اثر سیدابوالفضل افشین،ایده و طرح،نویسنده و گوینده اثر سید رحیم وفانژاد، تصویرساز امید سلامی، گرافیک کامپیوتری سید محمد هاشمی و طراح پوستر احمدرضا دستخوش است.

توسلی نیا ابراز داشت:علاقه مندان جهت دیدن استاپ موشن پدر (قهرمان من ) و حمایت این اثر از طریق رای دادن برای انتخاب مردمی جشنواره عمار می توانند از طریق کلیک بر روی لینک زیر اقدام نمایند: https://festival12.ammaryar.ir/fest/movie/112
این لینک تنها ۲۴ ساعت معتبر می باشد.

وی گفت:مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد یک مرکز کاملا تخصصی تولیدات رسانه ای است که از سال ۹۸ با حضور متخصصان و نخبگان متعهد تولیدات رسانه در استان آغاز به فعالیت نموده است.
دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار ۱۸ دی ماه ۱۴۰۰ در تالار حوزه هنری تهران افتتاح شد آثار راه یافته به این جشنواره از ۱۹ تا ۲۳ دی ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ و ۴۵ دقیقه در سینما فلسطین به نمایش در می آیند.

ارسال نظرات