خبرهای داغ:

برپایی میز خدمت در چهار روستای بخش بسطام شاهرود/امید به حل مشکلات مردم

شاهرود_با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و مسئولین ادارات، میز خدمت و پیگیری و حل مشکلات روستا‌های کلامو، قلعه آقا عبدالله، نمدمال و الیکایی انجام شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۹۳۲
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱

برپایی میز خدمت در چهار روستای بخش بسطام شاهرود/امید به حل مشکلات مردمبه گزارش خبرنگار بسیج، میز خدمت با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در روستا‌های کلامو، قلعه آقا عبدالله، نمدمال و الیکایی بخش بسطام شهرستان شاهرود برپا شد.
در این نشست ها، بخشدار بسطام، مسئولین ادارات جهادکشاورزی، آب و فاضلاب، امور منابع آب، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، امور توزیع برق بسطام و ادارات دیگر حضور داشتند، مشکلات این روستا‌ها توسط دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستا‌ها مطرح و فرماندار ویژه شهرستان بر حل آن‌ها تاکید کرد.
در این نشست‌ها مشکلات روستا‌ها از جمله، مرمت و بازسازی مدارس، راه و بهسازی روستا، پارک و فضای سبز، آب شرب و کشاورزی، خوراک دام، فضای ورزشی مورد طرح قرار گرفت و مسئولین بر پیگیری و رفع آن‌ها قول دادند.
ابوطالب جلالی در این نشست‌ها با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در این دیدار‌ها مطالبه گری کرده و این بازدید‌ها و مشکلات را تا رفع از مسئولین امر پیگیری می‌کنند، بر پیگیری حل این مشکلات در کوتاه مدت و کوتاه مدت تاکید و خواستار توجه جدی مسئولین مربوطه در خدمت رسانی به مردم شد.
با توجه به بازدید میدانی مسئولین و حضور در روستا‌ها و گفتگوی مستقیم با مردم و بررسی مستقیم مشکلات و با توجه به سخنان مردم حاضر در این نشست ها، اثرگذاری این نسبت‌ها بسیار اهمیت دارد و رضایتمندی و امید را در دل مردم ایجاد می‌کند و امیدواریم این نشست‌ها سبب رفع مشکلات مردم شود و این خدمات صادقانه اثرگذار باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار