مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:
سرهنگ کریمی گفت: در راستای بازخوانی و روایت صحیح عملیات کربلای ۵ و تبیین نقش استان مرکزی در این عملیات ویژه برنامه شب خاطره این عملیات با حضور خانواده معظم شهدا، فرماندهان ، رزمندگان و پیشکسوتان این عملیات جمعه ۲۴ دی ماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۹۲۲
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: شب های عملیات کربلای ۵ از شب های قدر انقلاب اسلامی بود و حماسه ها و اقدامات ماندگاری در این شب ها توسط رزمندگان اسلام خلق شده و رزمندگان با اجرای عملیات کربلای ۵ اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: توکل بر خداوند متعال، تبعیت از ولایت و به کارگیری روحیه بسیجی مهمترین درس عملیات کربلای ۵ است و رزمندگان اسلام با حضور مقتدرانه خود در عملیات کربلای ۵ ضعف دشمنان را در برابر قدرت انقلاب اسلامی و ملت ایران اثبات کردند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: یکی از ضرورت های مهم در گام دوم انقلاب روایت هوشمندانه، واقع بینانه و هنرمندانه حماسه های دفاع مقدس برای نسل جوان است که در استان مرکزی برای تحقق این مسئله اقدامات مختلفی در دستور کار قرار گرفته که یکی از آنها برگزاری ویژه برنامه های شب خاطره عملیات ها است که به مناسبت های مختلف انجام می شود.

وی اضافه کرد: در راستای بازخوانی و روایت صحیح عملیات کربلای ۵ و تبیین نقش استان مرکزی در این عملیات ویژه برنامه شب خاطره این عملیات با حضور خانواده معظم شهدا، فرماندهان ، رزمندگان و پیشکسوتان این عملیات جمعه ۲۴ دی ماه از ساعت ۹ صبح در سالن همایش های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی واقع در خیابان موزه اراک برگزار خواهد شد.

سرهنگ کریمی با دعوت از آحاد مردم استان برای حضور در این ویژه برنامه، گفت: از کلیه خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جوانان، اصحاب رسانه ، اهالی فرهنگ و هنر و اقشار مختلف مردم برای حضور در این برنامه دعوت به عمل می آوریم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم قم به مناسبت حماسه نوزدهم دی ماه ، تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که مقام معظم رهبری در بیانات اخیرشان به آن اشاره داشتند غیرت دینی بود و امروز وطیفه داریم مصادیق غیرت دینی در طول انقلاب اسلامی را به خوبی تبیین و بازخوانی کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس مصداق عینی غیرت دینی بود که رزمندگان اسلام برای دفاع از ارزش های اسلامی با غیرت دینی و همه توان وارد میدان شدند و بزرگترین پیروزی را کسب نمودند و امروز این حماسه باید به خوبی روایت و تبیین شود.

 

انتهای پیام/ 
ارسال نظرات