خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین؛

نقش بانوان در خانواده نقشی بی بدیل و سرنوشت ساز است

علیخانی گفت:بی شک نقش بانوان در انسجام و پیوستگی فضای خانه و خانواده و تربیت فرزندان سالم و صالح نقشی بی بدیل و مهم است.
کد خبر: ۹۴۰۶۹۱۲
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴

قزوین_دکتر کبری علیخانی مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با تاکید بر حفظ انسجام خانواده با توجه فرهنگ ایرانی اسلامی بیان کرد: خانواده از ارکان مهم و مورد تاکید دین اسلام و نیز مهمترین ارکان انسجام جامعه در فرهنگ اصیل ایرانی است که حفظ این جامعه کوچک امری مهم و حیاتی است.

وی گفت: در اجتماع خانواده، پدر و مادر هسته اصلی و مرکزیت خانواده هستند که ضمن رعایت اصول اخلاقی برگرفته از دین مبین اسلام و فرهنگ اصیل ایرانی می توانند فرزندانی توانمند و مدیر و مدبر را برای اداره اجتماعات بزرگتر پرورش دهند.

علیخانی اظهار کرد: بی شک نقش بانوان در انسجام و پیوستگی فضای خانه و خانواده و تربیت فرزندان سالم و صالح نقشی بی بدیل و مهم است و بر هیچ کس پوشیده نیست اما مادران جامعه باید زنانی توانمند باشند تا بتوانند فرزندانی توانمند را تربیت کنند. 

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری قزوین عنوان کرد: بانوان جامعه نیاز دارند تا علاوه بر فضای خانه، در جامعه نیز حضور یافته و نقش آفرین باشند و یکی از فضاهای حضور بانوان در جامعه، حوزه ورزش است. ورزش بانوان نقش موثری در نشاط و شادابی بانوان برای نقش آفرینی بهتر در فضای خانه دارد که نیاز است تا حوزه ورزش بانوان با نگاه ویژه تری مورد پردازش قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به سرمایه و پتانسیل خوبی که در ورزش بانوان استان داریم توجه به ورزش همگانی و قهرمانی بانوان موجب ایجاد انگیزه برای نسل جوان و همچنین نشاط اجتماعی جامعه خواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها