حجت الاسلام والمسلمين شعبانپور مسئول نمايندگي ولي فقيه در لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص)، هدف دشمن از ایجاد فتنه سال 88 را نه موضوع انتخابات، بلکه رويارويي با اصل نظام دانست.
کد خبر: ۹۴۰۶۸۲۲
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
هدف دشمن از ایجاد فتنه 88 نه موضوع انتخابات، بلکه رويارويي با اصل نظام بود.
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت الاسلام والمسلمين شعبانپور مسئول نمايندگي ولي فقيه در لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) در جمع صميمي رزمندگان لشکر و سربازان بر اهتمام به نماز تاکيد کرد و در بياناتي به اهميت و ويژگي هاي نماز پرداخت. ايشان نيروهاي جوان و پرتوان لشکر را به بهره مندي از اين دوران سفارش کرد.

وی همچنین با اشاره به مناسبت 9 دي اشاره کرد، هدف دشمن از ایجاد فتنه 88 نه موضوع انتخابات، بلکه رويارويي با اصل نظام بود.

حجت الاسلام شعبانپور درخصوص فتنه 88 سه هدف عمده را براي دشمن برشمرد که بي اعتمادي مردم به انقلاب، تحريک مردم به ايجاد خسارت به اموال عمومي و بيت المال و از همه مهمتر تسليم شدن ولي فقيه در برابر خواست فتنه گران بود.

هدف دشمن از ایجاد فتنه 88 نه موضوع انتخابات، بلکه رويارويي با اصل نظام بود.
 

وی در ادامه افزود: اگر دشمن به اهداف خود مي رسيد براي هميشه پرونده انقلابي گري بسته شده بود که با خواست و اراده الهي به اين مهم دست نيافتند.

حجت الاسلام شعبانپور عاقبت به خيري را يکي از دعاهايي دانستند که در همه حال بايد از خداوند بخواهيم چرا که شخصيت هاي زيادي داشته ايم که خود و ديگران را به ورطه سقوط کشيده اند و عاقبت به شر شده اند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در لشکر 27 در پايان با اشاره به آيه اول سوره مبارکه اسراء اشاره کردند براي اينکه شرايط براي ظهور محيا شود امنيت در دو منطقه مسجد الحرام و مسجد القصي را بايد مد نظر داشته باشيم و حضور جهاد گران حزب الله و انصار الله در لبنان و يمن ما را در رسيدن به اين امر اميدوار مي کند.

ارسال نظرات