فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب گفت :بیش از ۷۰ گروه جهادی کار خدمت رسانی به مردم در سیل برعهده دارند.
کد خبر: ۹۴۰۶۸۰۰
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

سرهنگ پاسدار حسین درویشی  در گفت وگو با خبرنگار بسیج افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته تیم های جهادی از ابتدای شروع بارندگی اخیر تاکنون ۶ هزار پرس غذای گرم در ۲ وعده ناهار و شام پخت و بین سیل زدگان توزیع کرده اند.

وی ادامه داد: علاوه بر پخت غذای گرم، تاکنون ۱۲ هزار قرص نان گرم نیز بین سیل زدگان روستای تمبک و مازغ میناب توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب اظهارداشت: بیش از ۷۰ گروه جهادی کار خدمت رسانی به مردم از ابتدای شروع بارندگی و ورود سیل به روستاها بر عهده دارند.

وی همچنین به اسکان اضطراری بخشی از سیل زدگان روستای تمبک در مدارس اشاره کرد و افزود: به گروه های جهادی ماموریت داده شده است تا غذای مورد نیاز این افراد را تامین و در اختیار آن‌ها قرار دهند.

درویشی یادآورشد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج سپاه میناب، بسیج سازندگی و گروه های جهادی و همچنین قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در استان هرمزگان برای خدمت رسانی هر چه بهتر و رفع مشکل مردم در این منطقه حضور دارند و خدمت ارائه می دهند.

سیل ویرانگر روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته  گذشته  تمام مناطق هرمزگان را در برگرفت و خسارت‌های فراوانی به زیر ساخت‌ها شامل آب برق مخابرات، راه پل‌ها واحدهای مسکونی و کشاورزی وارد کرد.

براساس اعلام هواشناسی هرمزگان، میناب با ۲۷۲ و رودان با ۱۷۶ میلی‌متر بیشترین بارش ها را داشتند که آسیب بسیاری متحمل شدند و این بارش‌ ها موجب آب گرفتگی و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق شهری و روستایی و خسارت به زیر ساخت های عمومی شده است.


شهرستان میناب با جمعیت ۳۰۰ هزار نفر در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس قرار دارد .

ارسال نظرات