مبتلایان قطعی اُمیکرون در اردبیل به ۴ بیمار افزایش یافت

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: پس از شناسایی یک بیمار دیگر، تعداد مبتلایان قطعی اُمیکرون در اردبیل به ۴ بیمار افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۴۰۶۷۸۷
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳

مبتلایان قطعی اُمیکرون در اردبیل به ۴ بیمار افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری بسیج  از اردبیل ، محمد جعفرزاده، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل  اظهار کرد: پس از اخذ تست‌های تخصصی از افراد مشکوک به اُمیکرون، تست یک بیمار دیگر مبتلا به اُمیکرون قطعی در آزمایشگاه تخصصی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل مثبت شد و جهت تایید به مرکز انستیتو پاستور ایران ارسال گردید که نظریه تشخیصی اردبیل تایید شد.

وی افزود: این فرد آقای ۴۴ ساله، اهل و ساکن شهرستان اردبیل بوده که در روزهای گذشته به کشور امارات متحده عربی سفر داشته است و پس از بازگشت، تست اُمیکرون ‌وی مثبت شده است و بیمار در حال حاضر در قرنطینه خانگی قرار دارد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: در روزهای گذشته دو خانم و یک آقا مبتلا به اُمیکرون در استان اردبیل شناسایی شده بودند که هر سه، ساکن شهرستان اردبیل هستند و ۲ خانم مبتلا به اُمیکرون سفر خارجی به کشور ترکیه داشتند.

جعفرزاده با اشاره به مساعد بودن وضعیت سلامتی هر ۴ بیمار مبتلا به اُمیکرون در اردبیل، گفت: بعداز قطعیت ابتلا به اُمیکرون این افراد، ۱۰ تن از نزدیکان‌ که طی چند روز اخیر با فرد مبتلا ارتباط داشتند غربالگری و تست‌های لازم انجام شده است که تست کلیه افراد نزدیک به مبتلایان قطعی، منفی بوده است.

ارسال نظرات