رئیس بسیج رسانه استان یزد خبر داد:
همایش دیده بان صبح برای اولین بار در این روز که به مناسبت شهادت شهید غلامرضا رهبر از فعالان رسانه‌ای دفاع مقدس نام گذاری شده است، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۶۶۹۷
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، علی محمد پارسائیان، رئیس بسیج رسانه استان یزد گفت: همایش دیده بان صبح برای اولین بار در این روز که به مناسبت شهادت شهید غلامرضا رهبر از فعالان رسانه‌ای دفاع مقدس نام گذاری شده است، برگزار می‌شود.

پارسائیان گفت: برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده، اما مهمترین آن‌ها حضور مدعو ویژه این مراسم استاد محسن مهدیان استاد رسانه، نویسنده و خبرنگار انقلابی بوده که در این همایش نیز از خبرنگاران فعال در عرصه اطلاع رسانی تجلیل می‌شود.
او گفت: تلاش داریم تا این مراسم را هرساله برگزار کنیم و امیدواریم با این اقدام بتوانیم در مسیر اهداف سازمان که همان کمک به رسانه ها، همگرایی و حرکت به سمت اهداف انقلاب است گام برداریم.

رئیس بسیج رسانه استان ضمن دعوت از همه فعالین عرصه اطلاع رسانی و رسانه‌های مختلف در این مراسم گفت: این همایش پنجشنبه ۲۳ دی در سالن آمفی تئاتر سازمان بسیج هنرمندان واقع در خیابان مهدی روبه روی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار خواهد شد.

برگزاری همایش دیده بان صبح در یزد

ارسال نظرات