خبرهای داغ:
مسئول هیئت اندیشه ورز بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: همایش ملی راهکار‌های تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با توجه به ظرفیت‌ها و الزامات خراسان جنوبی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۰۶۶۴۵
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد مهدی دیانی مسئول هیئت اندیشه ورز بسیج اساتید خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: همایش ملی راهکار‌های تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با توجه به ظرفیت‌ها و الزامات خراسان جنوبی برگزار میشود.

وی بیان کرد: این همایش نخستین همایش ملی با رویکرد استانی است، که ۲۰ بهمن ماه در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.


دبیر علمی این همایش بیان کرد: اهمیت همایش به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب برمی گردد که مقام معظم رهبری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تحریر کردند.


دیانی عنوان کرد: مهلت ارسال مقالات برای این همایش تا ابتدای بهمن ماه پیش بینی شده، اما طبیعتا قابل تمدید تا ۱۰ بهمن ماه خواهد بود.


وی به محور‌های همایش اشاره کرد و افزود: محور‌ها منطبق بر محور‌هایی است که در بیانیه گام دوم آمده و با توجه به ظرفیت‌های خراسان جنوبی این محور‌ها شامل اقتصاد مرز و پیشران‌های توسعه استان، امنیت سرمایه گذاری، توسعه گردشگری و ژئوتوریسم، صنایع دستی، راهکار‌های توسعه معدنی، نقش رسانه در توسعه استان، رسانه و فضای مجازی، توسعه اقتصادی آمایش محور، راهکار‌های توسعه محصولات استراتژیک و گیاهان دارویی، بحران آب، ابعاد امنیتی، راهکار‌های سرمایه گذاری در انرژی‌های نو در استان، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، معنویت و اخلاق در جامعه و محیط زیست سالم می شود.


مسئول هیئت اندیشه ورز بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: دبیرخانه همایش آمادگی پذیرش مقالات را دارد و صاحبان فکر، نظر و ایده میتوانند مقالات خود را به ایمیل spirskh@birjand.ac.ir و سایت conf.birjand.ac.ir/spirskh ارسال کنند.


دیانی افزود: نتایج و دستاورد‌های مقالات برتر برای اجرایی شدن به شورای برنامه ریزی و فرهنگ عمومی استان ارائه و پیگیری خواهد شد و تا به نتیجه رساندن دستاورد‌ها همراه خواهیم بود.


وی افزود: این همایش به پیشنهاد سپاه انصارالرضا (علیه السلام) و با همکاری دانشگاه بیرجند، بسیج مهندسین سازمان صنعت و معدن، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علمی کاربردی، نیرو‌های مسلح، بنیاد ملی نخبگان، وزارت صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری، صدا و سیما، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اوقاف و امورخیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی و چند دستگاه دیگر استان برگزار می شود.


دبیرعلمی این همایش افزود: برای برگزاری این همایش از ظرفیت اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان، نوشهر، سیستان و بلوچستان و کرمان استفاده شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها