اولین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم،۱۴دی‌ماه با حضور سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و سرهنگ تیموری، فرمانده بسیج ادارات و کارمندان تهران در محل سالن اجلاس سران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۵۵۲
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹

به‌گزارش ادارات پرس، اولین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم، ۱۴دی‌ماه با حضور سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و سرهنگ تیموری، فرمانده بسیج ادارات و کارمندان تهران در محل سالن اجلاس سران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، سرهنگ تیموری، فرمانده بسیج ادارات و کارمندان تهران طی سخنانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و نیز گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: امروز در راستای دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، اولین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم را برگزار می‌کنیم.

وی افزود: برای اشاعه فرهنگ شهید سلیمانی باید تلاش کنیم تا این مکتب میان مدیران، کارکنان و کارمندان نهادها در سطوح مختلف برای خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم جاری و ساری شود.

تیموری بیان کرد: شاخصه‌های فرماندهی شهید سلیمانی بسیار فراوان است که در این راستا تاکنون تعداد ۵۰ شاخصه و ویژگی مشخص کرده‌ایم که در این زمینه نیز مدیران و کارمندان بسیجی در سه سطح مدیران عالی، مدیران میانی و کارمندان ارزیابی شده و منتخبان ایشان معرفی می‌شوند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم خداوند متعال به تمامی مدیران و خدمتگزاران نظام توفیق و توان دهد که بتوانند صادقانه برای تحقق دولت اسلامی تلاش کرده و به آن جامه عمل بپوشانند.

در ادامه این مراسم و پس از اجرای برنامه‌های سرود و مداحی، سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ نیز طی سخنانی بیان کرد: یکی از جمع‌بندی‌های ما در رابطه با برگزاری مراسم سالگرد سردار شهید سلیمانی این بود که مکتب حاج قاسم که مکتب انقلاب و امام(ره) و منطبق با مکتب عاشوراست در جامعه نشر داده و فراگیر شود.

وی افزود: یکی از موارد مطرح شده در این رابطه این بود که چنانچه بتوانیم مؤلفه‌های مکتب حاج قاسم را در میان تمامی اقشار جامعه تسری داده و فراگیر کنیم، بزرگترین گام را برای ایجاد دولت اسلامی برداشته‌ایم.

حسن‌زاده ادامه داد:‌ برای برگزاری جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم کارگروهی تشکیل و طبق آن نیز شاخصه‌های زیادی از مکتب حاج قاسم سلیمانی احصا شد که تمامی این مؤلفه‌ها نیز برای حل مشکلات مردم معطوف به ادارات و نهادهای مختلف بوده و برای تمامی وزارتخانه‌ها و ادارات مختلف ارسال شد.

وی با بیان اینکه در این همایش از تعداد ۲۴ منتخب ادارات و نهادهای کشور به عنوان کارمند تراز مکتب حاج قاسم تجلیل می‌شود، اظهار کرد: یکی از مهمترین مؤلفه‌های محوری مکتب حاج قاسم سلیمانی نگاه او به مردم بود. ایشان همه مردم را در زیر چتر نگاه حمایتی خود می‌دید. شهید سلیمانی تمامی مردم را جزو جامعه و جامعه را نیز خانواده خود می‌دانست. از نظر او همه ملت‌ها و مظلومان عالم یک گونه بودند و سعادتمندی تمامی بشریت با هر دین و مکتبی مورد توجه قرار داشت. اگر بتوانیم این مسئله را در ادارات و نهادهای کشور فراگیر کنیم، تمامی کارکنان و مدیران نسبت به رفع دغدغه‌های مردم اقدام می‌کنند.

حسن‌زاده با بیان اینکه در اینصورت مردم در ادارات مختلف با رفتاری مواجه می‌شوند که برگرفته از مکتب حاج قاسم است، گفت: چنانچه این گونه عمل کنیم، به مؤلفه‌های یک جامعه اسلامی دست پیدا خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: جامعه‌ای برگرفته از مکتب حاج قاسم سلیمانی است که مدیران آن به سمت مردم بروند و اگر این نگاه اصلاح شده و قوای کشور به سمت حل مشکلات مردم حرکت کنند، نگاه حاج قاسم نیز در کشور فراگیر می‌شود و به جامعه و دولت اسلامی دست پیدا خواهیم کرد.

وی بیان کرد: شاخص‌های محوری و مدیریتی حاج قاسم بسیار فراوان است، اما برای دستیابی به این شاخص‌ها باید به صورت دقیق و صحیح به سه محور زندگی سردار شهید سلیمانی یعنی ارتباط او با خدا، ارتباط او با ولایت و ارتباط او با مردم بپردازیم.

ارسال نظرات