خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان خبر داد
همدان- مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان از فراخوان مقاله دومین همایش «تبیین نقش فرهنگ مدیریت جهادی در حوزه صنعت و تولید» در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۶۳۴۲
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
فراخوان مقاله همایش «نقش فرهنگ مدیریت جهادی در حوزه صنعت و تولید»

سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبیین نقش فرهنگ و مدیریت جهادی در توسعه اقتصادی کشور، از برگزاری دومین همایش تبیین نقش فرهنگ مدیریت جهادی در حوزه صنعت و تولید در همدان خبر داد و اظهار کرد: این همایش به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی، دانشگاه آزاد اسلامی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صمت استان همدان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را ترویج و تقویت فرهنگ و روحیه جهادی انقلابی در صنعت و تولید دانست و عنوان کرد: توانمندسازی مدیران، الگوسازی و معرفی الگوهای مدیریت جهادی در بخش صنعت به سایر مدیران، حفظ و انسجام و هماهنگی بین مدیران بخش صنعت و تولید و بحث اصول مدیریت و روش‌های صحیح مدیریت یک واحد تولیدی و صنعتی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان با اعلام فراخوان مقاله در برگزاری این همایش گفت: موضوع فراخوان مقاله به منظور استفاده از تمام ظرفیت‌های علمی و تخصصی بخش صنعت و دانشگاه در راستای ترویج مدیریت جهادی در بخش صنعت و تولید و کمک به ایجاد و ارتباط صحیح بین دانشگاه و صنعت است.

وی تجربه‌های موفق مدیریت جهادی و راهکارهای ترویج آن در حوزه تولید را از محورهای مهم در فراخوان مقاله بیان کرد و ادامه داد: الزامات ترویج فرهنگ مدیریت جهادی در حوزه تولید و صنعت، عناصر و مولفه‌های فرهنگ مدیریت جهادی برای ارتقاء بهره‌وری و کیفیت محصولات و نقش تشکل های کارگری و کارفرمایی در گسترش فرهنگ مدیریت جهادی از دیگر محور های فراخوان مقاله است.

برات‌زاده در خصوص نحوه ارسال مقاله و آثار تصریح کرد: علاقمندان از سراسر کشور می‌توانند آثار خود را از طریق نشانی الکترونیکی hamayesh2modiran@gmail.com و یا به دبیرخانه همایش به آدرس همدان، میدان باباطاهر جنب اداره کل استاندار ، ساختمان معاونت فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۸۱۳۴۲۳۰۲۷۷ تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار مقالات تا ۲۷ بهمن ماه سال جاری است، یادآور شد: همایش پایانی در نیمه اول اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان با بیان اینکه مقالاتی که قبلا در نشریات دیگر چاپ شده باشند پذیرفته نخواهند شد، گفت: از مقالات برتر در همایش تبیین نقش فرهنگ مدیریت جهادی در حوزه صنعت و تولید تقدیر می‌شود و در فصل‌نامه مدیریت جهادی کشوری به چاپ خواهند رسید.

فراخوان مقاله همایش «نقش فرهنگ مدیریت جهادی در حوزه صنعت و تولید»

انتهای پیام/

ارسال نظرات