خبرهای داغ:
مدیرکل صدا و سیما مرکز کرمانشاه با گرامیداشت تدفین معنوی پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در محوطه این اداره کل، گفت: ادامه دهنده راه شهدا و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی فقط با خدمت صادقانه به مردم محقق می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۶۲۹۳
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، «افشین امیری» روز شنبه در آیین معنوی تدفین پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در محوطه صدا و سیمای مرکز کرمانشاه برگزار شد، یاد و خاطره تمام شهدای دفاع مقدس، امنیت و مدافعان حرم و سلامت را گرامیداشت و افزود: شهدا به وظایف و تکلیف خود عمل کردند و الان وظیفه ماست که امانتدار شایسته‌ای برای آنان باشیم.

او در ادامه به جنگ نرم دشمنان و تهاجم فرهنگی آنان اشاره کرد و گفت: با خدمت صادقانه به مردم که وظیفه ما است می توانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

امیری در ادامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را سید الشهدای انقلاب اسلامی دانست و گفت: در این ایام فاطمی تشییع پیکر سه شهید گمنام فضای شهر کرمانشاه را کاملا معنوی کرده است.

در این آیین معنوی؛ پس از مداحی و روضه خوانی توسط مداحان اهل بیت (ع)، نماز میت توسط آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اقامه شد و سپس پیکر مطهر این شهید گمنام بر روی دستان مردم ولایتمدار و قدرشناس کرمانشاه در محوطه صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به خاک سپرده شد.

این شهید والامقام در زمان شهادت ۲۱ سال داشته است.

ارسال نظرات