در همایش "مقاومت و آینده" مطرح شد:
شخصیت سلیمانی به اسلام گره خورده و باید به یک حلقه واسطه در این زمینه که انقلاب اسلامی است توجه کنیم.
کد خبر: ۹۴۰۶۲۰۶
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، موسی نجفی، رئیس پژوهشکده اندیشه سیاسی، انقلاب و تمدن اسلامی در همایش بین المللی مقاومت و جهان آینده که در دانشگاه امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: شهید سلیمانی، پیوند عمیقی با انقلاب و جریان اسلامی داشت.

وی افزود: شهید سلیمانی هم برای ملت خود یک شخصیت بزرگ و قهرمان بود و در سطح بین الملل نیز این ویژگی ها را داشت.

وی ادامه داد: یک دلیل این اتفاق این است که شخصیت سلیمانی به اسلام گره خورده و باید به یک حلقه واسطه در این زمینه که انقلاب اسلامی است توجه کنیم.

رئیس پژوهشکده اندیشه سیاسی، انقلاب و تمدن اسلامی همچنین بیان کرد:  ترور ناجوانمردانه ایشان به دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا در فراملی شدن ایشان موثر بود و نمونه دیگر شخصیت دو وجهی، امام خمینی(ره) بودند که یک قهرمان ملتی و امتی شدند.

نجفی با بیان اینکه تمدن اسلامی نژادها و ملت های مختلفی را در برمی گیرد، افزود: در تشییع شهید سردار سلیمانی در منطقه غرب آسیا و فراتر از آن، حضور گروه ها و اقوام مختلف را دیدیم که نمایانگر شخصیت ملی و فراملی ایشان بود.

وی همچنین گفت: دشمنان در این زمانه تلاش می کنند راه و خط این سرداران را کمرنگ یا تحریف کنند و باید تلاش کنیم مانع تحقق این توطئه شویم.

نجفی اظهار داشت: شهید سلیمانی یک جریان بزرگ است و خط تحریف به دنبال کمرنگ کردن آن و پیوند عمیق آن با رهبری است و باید با برنامه مقابل آن ایستادگی کرد.

انتهای پیام/

منبع: دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان قزوین

 

ارسال نظرات