خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه نرجس از اجرای طرح اطعام فاطمی همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) از سوی پایگاه نرجس خبر داد و گفت: در همین راستا غذای نذری میان شرکت کنندگان در مراسم توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۰۱۸
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج :فرمانده پایگاه نرجس ضمن عرض تسلیت فرار رسیدن شهادت حضرت زهرا گفت:یکی از برنامه های مناسبتی این پایگاه هر ساله در این ایام برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) و اطعام غذا نذری است.

وی افزود:امسال نیز همچون گذشته مراسم سوگواری در مسجد همراه با سخنرانی و مداحی برگزار شد.

وی ادامه داد: به همین منظور با کمک بسیجیان پایگاه نرجس متناسب با این ایام، مسجد سیاه پوش و مهیای برپایی مراسم سوگواری حضرت زهرا (س) شد.

 

وی ابراز کرد:طرح اطعام فاطمی نیز همزمان با ایام شهادت آن حضرت(س) برگزار می‌شود و در همین راستا غذای نذری پخته و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف در بین سوگواران و نیازمندان توزیع می شود.

 

وی ادامه داد: خانواده های نیازمند توسط اعضای کانون شناسایی شده اند و اطعام نذری با حفظ کرامت آنها درب منازل تحویل شد.

 

وی اظهار کرد: طرح اطعام فاطمی با تاسی سیره حضرت زهرا (س) در دستگیری از فقرا و نیازمندان اجرا می شود. همچنین در ایام فاطمیه طرح «شنبه های کتاب» با محوریت معرفی کتاب هایی از زندگی و سیره آن حضرت به صورت حضوری در مسجد اجرا می شود.هدف از اجرای این برنامه ها بزرگداشت ایام فاطمیه و ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه است.

 

شایان ذکر است این مراسم معنوی توسط پایگاه نرجس برگزار گردید

ارسال نظرات
پر بیننده ها