خبرهای داغ:
دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شهر گرمه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۰۶۰۰۳
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شهر گرمه برگزار گردید.در این مراسم حجت الاسلام زحمتکش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه بیان داشت: در انقلاب اسلامی یوم الله هایی رقم خورد همچون یوم الله 9 دی که روز بصیرت و ولایت مداری است و یوم الله ای همچون یوم الله شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی وی در ادامه افزود: این یوم الله ها است که انقلاب اسلامی را پابرجا نگه داشته است. وی بیان داشت:این یوم الله ها تجدید پیمان با ارزش های دینی و با اعتقاد ها و باورهای دینی و با آرمان های امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) و رهبر انقلاب (مد ظله تعالی) می باشد.


وی گفت: عظمت 9 دی بخواطر آن است که 9 دی فتنه ای رقم خورد که این فتنه اساس انقلاب را داشت از بین می برد.فتنه ای پیچیده ، غبار آلود ، که اگر 9 دی را در پی نداشت خبری از انقلاب اسلامی نبود.


وی افزود: دشمن ده سال برنامه ریزی و شبکه سازی کرد و هشت ماه آنرا کف خیابان عملیاتی کرد اما ملت با بصیرت در 9 دی تمام برنامه های دشمن را نقش بر آب کرد.


حجت الاسلام زحمتگش گفت: دشمن در فتنه 88 از غفلت ما استفاده کرد، با خود گفتیم 8 سال جنگ کردیم و درس عبرتی به او دادیم و دشمن تا سالهای متمادی جرات نگاه به مملکت ما را نخواهد داشت. اما غافل بودیم که برنامه و شبکه سازی دشمن روزی ما را از خواب غفلت بیدار خواهد کرد.


وی بیان داشت: دشمن در فتنه سال 88 با نام انقلاب به جنگ انقلاب آمد با نام امام به جنگ امام
آمد با نام شهید به جنگ با شهید و شهادت آمد.


وی در ادامه گفت: دشمن سردار سلیمانی را نه فقط به خاطر شجاعت او که بلکه بخاطر ترس از بصیرت و اعتقاداتش ، ایشان را به شهادت رساندند. شهادت او بواسطه ایمانش بود.


وی در پایان گفت : شهید سردار سلیمانی خطری به مراتب شدیدتر از سردار سلیمانی برای آمریکایی ها دارد زیرا اکنون تمام جریان مقاومت در عرصه بین الملل خون خواه ایشان هستند. نمونه ای از آن فرار خفت بار آمریکایی ها از افغانستان و عراق است و آنچه در یمن و لبنان و سوریه بر سر آنها می آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها