خبرهای داغ:
حجت الاسلام محمدی جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج)عنوان کرد:
مراسم عزاداری فاطمیه همراه با حضور و طنین عطر و بوی شهدای تازه تفحص شده ،درستاد لشکر14مام حسین(علیه السلام) برگزار گردید
کد خبر: ۹۴۰۵۹۱۹
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی تبلیغات لشکر14مام حسین(علیه السلام)، مراسم عزاداری فاطمیه همراه با حضور و طنین عطر و بوی شهدای تازه تفحص شده ،درستاد لشکر14مام حسین(علیه السلام) برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام محمدی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) وهمچنین دومین سالگرد سردار دلها،مرد میدان سردار شهید سلیمانی، ابتدای صحبتهای خود را به شهید سلیمانی اختصاص داد وگفت: بعد از رحلت امام خمینی(قدس سره الشریف) می گفتند: مکتب امام خمینی و بعد از مکتب امام خمینی مکتب سلیمانی مطرح گردید، مقام معظم رهبری(مد ظل العالی) فرمودند: نگویید شهید سلیمانی، بلکه مکتب شهید سلیمانی بگویید.

این سخنران بیان داشت: وقتی به همه مکتب ها نگاه می کنیم مثل مکتب امام، مکتب انقلاب، مکتب اسلام، مکتب شهید سلیمانی و... همه یک حرف ویک موضوع دارند که بر گرفته از مکتب محمدی، مکتب علوی، مکتب فاطمی، مکتب حسینی و مکتب دیگر ائمه است ومهمترین شاخصه این مکتب ها مسئله تبیین ارزشهای اسلام و قرآن است،مهمترین این موضوع مسئله ولایت وخیمه ولایت است، سردار شهید سلیمانی جهاد تبیین را پیش روی خود قرار داده بود، به ندای رهبری و ارزشهای اسلام لبیک گفته بود،امروزه در سطح جامعه ومردم با جنگ تحریف روبرو هستیم و راه مقابله با این جنگ جهاد تبیین است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)با اشاره به مسئله تحریف افزود:وقتی پیامبراسلام از دنیا رفت و سقیفه اتفاق افتاد حاکمیت از معصوم به غیر معصوم واگذار شد، امامت به خلافت تبدیل شد ودر زمان یزید به سلطنت تبدیل شد، دقیقا همین کاری که میخواستند با انقلاب اسلامی ایران انجام بدهند، تحریف و انحراف میخواستند انجام بدهند که البته همه اینها برای شان خواب آشفته ای بیش نیست.

وی در پایان گفت: حضرت زهرا(سلام الله علیها) بعد از رحلت پیامبر اسلام شروع به تبیین و روشن گری کرد،توقف نمی کرد از ولایت دفاع میکرد، یک تنه وتنها به میدان آمد و دو راه را در پیش گرفت: 1. روشنگری: که حضرت زهرا(سلام الله علیها) شروع به معرفی حضرت علی(علیه السلام) وشخصیت بزرگوار ایشان کرد تا مردم بفهمند چه خسرانی کرده اند و چه کسی را از دست داده اند، به تمام شبهات پاسخ می دادند، 2.افشا گری :بصورت عالمانه عمل میکرد، شکوه هایی که از اطرافیان داشت، مردم را سرزنش میکرد،افشا کردن و نکوهش تشنگان قدرت که حق ولایت زمان را پایمال و از بین برده بودند، ومهمترین این دو موضوع فوق در خطبه فدک بطور کامل بیان شده است.

لازم به ذکر است که ابتدای مراسم با تشییع پیکر پاک شهدای گمنام و قرائت زیارت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) شروع و در پایان مداح اهل بیت کربلایی احمد داستان پور به نوحه خوانی برای حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) پرداخت وجمع حاضر به یاد ومصائب اهل بیت علیهم السلام عزاداری کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها