خادم آستان مقدس امامزاده سید جلال الدین (علیه السلام) تیرآبگون چرام دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۹۴۰۵۵۵۴
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، خانواده مرحوم مشهدی علی پناه خواک در پیامی از مردم و مسئولان مختلفی که به هر نحوی ابراز همدردی کرده اند تقدیر نموده اند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

*( کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ)* (آیه 26 و 27 الرحمن)
هرکه روی زمین است دستخوش مرگ و فناست و خدای با جلال و عظمت باقی می ماند.
هر آن چه که خداوند بزرگ مقدر می‌فرماید، هیچ بنده‌ای را توان تفسیر آن نیست و بر آن چه که حکمت متعالیه‌اش تعلق می‌گیرد تسلیم هستیم.
به حکم ادب و قدرشناسى و در نهایت تألم و تأثر بر خود واجب می دانیم از همه اقشار مختلف مردم استان که از بدو این مصیبت،بذل عنایت فرموده و با الطاف کریمانه خویش به صورت مختلف تسلیت و ابراز همدردی نموده و ما را مورد لطف و تفقد قرار دادند صمیمانه و خاضعانه سپاسگزاری کنیم.
از همه سروران گرامی، طوایف مختلف و مردم خونگرم، باصفا، بامحبت به ویژه روحانیت معظم، همه همکاران و فرهنگیان، بازاریان، کشاورزان، دامداران، نیروی های نظامی و انتظامی، اصحاب پرتلاش رسانه وهنرمندان، کارکنان دولت، سادات گرانقدر، مشایخ بزرگ و همه مردم غیور کهگیلویه وبویراحمد و استان های همجوار که به صورت تلفنی، پیامکی و حضوری در مراسم تشییع، تدفین و خاکسپاری پدر بزرگوارمان؛ *خادم امامزاده سید جلال الدین (علیه السلام )* ( *مرحوم مشهدی علی پناه خواک* (رضایی، دانایی) ) شرکت نمودند؛ صمیمانه و با تمام وجود قدردانی و تشکر می کنیم و از درگاه ایزد منان عاقبت بخیری، عزت و پاداش دنیوی و اخروی برای همه عزیزان خواهانیم.


*خانواده های خواک، رضایی، دانایی، اخوان، حکمت منش،جمالی، خردمند و طایفه مشایخ تیرآبگون و ایل بزرگ نویی*

ارسال نظرات